    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
    Date: Mon, 26 Jul 2010 14:53:10 +0200

    Dnia 26-07-2010 o 14:39:38 kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message

    > Nie od dzis wiadomo, ze zadne uszkodzenia mechaniczne z winy uzytkownika
    > nie podlegaja gwarancji (a porwany kabel raczej sam sie tak nie
    > urzadzil).

    Oczywiście że nie. Istnieją wady produkcyjne lub złe rozwiązania
    konstrukcyjne, które wpływają później na pęknięcia i inne uszkodzenia
    mechaniczne. Oczywiście to są wyjątki.

    Gdybym zobaczył taki kabel co oddałem, też mógłbym zakwalifikować go za
    uszkodzenie użytkownika, dlatego napisałem że jak na złość rozwarstwił
    się. Wyglądało to tak jakbym równiutko przeciął nożem samą osłonkę od
    kabla.

    > Peknieta matryce tez oddasz na gwarancji przemilczajac fakt, ze usiadles
    > na niej?

    Kabel nie został uszkodzony z mojej winy, dlatego nie muszę nic
    przemilczać. Pech, że tak to wyglądało. Ale nie fair jest to że jestem
    stratny z iny Asusa i to że mnie wkręca na dodatkowe koszta za jakiś
    transport i w dodatku kiedy sam do sklepu przynoszę sprzęt. Jest to stała
    praktyka? Gdybym wiedział to bym może go nie oddawał a naprawił ten kabel.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."