-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "Piotr M" <x...@x...xx>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja
Date: Mon, 26 Jul 2010 14:53:10 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 109
Message-ID: <op.vggbewzy13q3bq@piotr-komputer>
References: <op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer> <i2jvmb$a03$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 213-238-116-144.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
X-Trace: mx1.internetia.pl 1280148970 5034 213.238.116.144 (26 Jul 2010 12:56:10 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jul 2010 12:56:10 +0000 (UTC)
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Opera Mail/10.60 (Win32)
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1178057
[ ukryj nagłówki ]Dnia 26-07-2010 o 14:39:38 kamil <k...@s...com> napisał(a):
> "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message
> news:op.vggai3po13q3bq@piotr-komputer...
>> Witam.
>>
>> Taka sobie historyjka. Laptop kilkumiesięczny i zasilacz padł, a
>> właściwie kabel. Reklamacja nieuwzględniona gdyż usterka z winy
>> użytkownika. Gdy reklamacje nie są uwzględniane to klient jest
>> obciążany kosztami transportu, i to nie małymi bo 42zł netto, czyli
>> ponad 50zł. Ale Asus może iść "na rękę" i zasilacz sobie zachować
>> "utylizując go" i tym sposobem wyzwolić klienta od obciążającego kosztu.
>>
>> Jak dla mnie to jest nie fair. Idę do sklepu, oddaje na gwarancje
>> zasilacz i jestem obciążony kosztami.
>>
>> BTW.
>> Kabel zaczął przerywać (raz zasilał raz nie, w ogóle myślałem że to
>> gniazdko), ale jak na złość dzień przed oddaniem rozwarstwiła się
>> izolacja na długości 2 cm. Przy samej wtyczce, na bank przez
>> temperaturę. Bo w tym miejscu laptop najbardziej się rozgrzewał, a
>> wtyczka też nie taka prosta a kątowa i kabelek przylegał do sprzętu. W
>> tym miejscu nagrzewał się tak, że nieraz w dotyku bywał taki miękki. I
>> sam się w końcu rozwarstwił.
>>
>> I taka to historia pozbycia się oryginalnego zasilacza wartego 150zł i
>> potrzeba zakupu drugiego, zamiennika za ok 50zł lub oryginału 3x
>> droższego.
>
> Nie od dzis wiadomo, ze zadne uszkodzenia mechaniczne z winy uzytkownika
> nie podlegaja gwarancji (a porwany kabel raczej sam sie tak nie
> urzadzil).
Oczywiście że nie. Istnieją wady produkcyjne lub złe rozwiązania
konstrukcyjne, które wpływają później na pęknięcia i inne uszkodzenia
mechaniczne. Oczywiście to są wyjątki.
Gdybym zobaczył taki kabel co oddałem, też mógłbym zakwalifikować go za
uszkodzenie użytkownika, dlatego napisałem że jak na złość rozwarstwił
się. Wyglądało to tak jakbym równiutko przeciął nożem samą osłonkę od
kabla.
> Peknieta matryce tez oddasz na gwarancji przemilczajac fakt, ze usiadles
> na niej?
Kabel nie został uszkodzony z mojej winy, dlatego nie muszę nic
przemilczać. Pech, że tak to wyglądało. Ale nie fair jest to że jestem
stratny z iny Asusa i to że mnie wkręca na dodatkowe koszta za jakiś
transport i w dodatku kiedy sam do sklepu przynoszę sprzęt. Jest to stała
praktyka? Gdybym wiedział to bym może go nie oddawał a naprawił ten kabel.
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.10 14:43 qwerty
- 26.07.10 15:53 Andrzej Libiszewski
- 26.07.10 15:57 Andrzej Libiszewski
- 26.07.10 16:21 MAR
- 26.07.10 16:22 MAR
- 26.07.10 16:33 Andrzej Libiszewski
- 26.07.10 16:34 Andrzej Libiszewski
- 26.07.10 17:25 Przemysław Ryk
- 26.07.10 17:44 Andrzej Libiszewski
- 26.07.10 17:59 Smagic
- 26.07.10 18:02 ToMasz
- 26.07.10 18:30 Smagic
- 26.07.10 19:07 Piotr M
- 26.07.10 19:07 Piotr M
- 26.07.10 19:12 Piotr M
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
- Dysk startowy z dosem - ktokolwiek widział, ktokolwiek zna?
- Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- Re: Drugi ekran na Androidzie
- Vmware update
- Access point na zewnątrz
- dodanie karty graf zawiesza komp
- Jak wybrać laptopa?
- Router i USENET
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=