  • 21. Data: 2010-03-11 10:22:05
    Temat: Re: Serwerek NAS, ktory?
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:hnabei$o3o$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Chyba 5400rpm ?

    Znowu pudło. 5900 maja zielone Seagate'y.

  • 22. Data: 2010-03-11 11:37:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BartekK napisał(a):

    [...]

    Pokaz mi maly, pseudo laptopowy zasilaczyk, ktory wywolal pozar.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 23. Data: 2010-03-11 14:55:03
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > BartekK napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Pokaz mi maly, pseudo laptopowy zasilaczyk, ktory wywolal pozar.

    Calkiem sporo komorek powoduje pozary.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 24. Data: 2010-03-11 15:19:07
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-03-11 11:18, MC pisze:

    > Ale Norbert, inaugurujący wątek, nie pisze o modelu za 150 zł. Synology
    > 209, które proponuje, nie kosztuje mało. Zdaje się, że ten drobiazg
    > uciekł twojej uwadze przez co cała wypowiedź stała się trochę nie na temat.
    Owszem. Fakt trochę za dużo "domyśliłem", akurat tych dwóch modeli nie
    znam, więc zagalopowałem się z oceną ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 25. Data: 2010-03-11 16:30:53
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 07:55:04 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

    > Ja wybrałbym cokolwiek z oferty NetGear.

    A SVNa da rade tam "puscic"?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 26. Data: 2010-03-12 09:31:54
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Sprzedawałeś takie buble? Nieładnie. Synology 209+ wyciąga ponad 40 MBps.
    > 210 tej samej firmy, który jest na wspomnianym już Marvellu 6281 -
    > przekracza 50.
    To 40MB to w testach programowych czy transfer rzeczywisty ?
    Jesli mógłbyś wrzucić na NASa jakiś pliczek koło 1GB i zmierzyć w jakim
    czasie go skopiuje to byłbym niezmiernie wdzięczny, mam Netgeara RND4000 za
    którego dałem niezłą kasę, wsadziłem 4 dyski 1TB i:
    - po podmapowaniu jako dysk sieciowy transfer zbliżony do tego co można w
    sieci 100Mb
    - po FTP predkośc koło połowy niższa
    - po rsync z Linuxa totalna porażka
    Na dodatek jakoś w konfiguracji nie widać sieci 1Gb choć NAS jest do niej
    podpięty.
    Z góry dziękuję Piotr

  • 27. Data: 2010-03-12 10:26:28
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    news..pl pisze:

> [...]
    > - po FTP predkośc koło połowy niższa
    > - po rsync z Linuxa totalna porażka
    > Na dodatek jakoś w konfiguracji nie widać sieci 1Gb choć NAS jest do

    Zrób testy Atto Benchmarkiem, ten program wykorzystuje zapis do pamięci,
    przez co pomiar szybkości NAS nie jest zaniżony niską wydajnością dysku
    lokalnego

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2010-03-12 14:55:04
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 10:31:54 +0100, news..pl napisał(a):

    > mam Netgeara RND4000 za którego dałem niezłą kasę, wsadziłem 4 dyski 1TB i:

    A moglbys napisac czy na tego Netgeara da sie zainstalowac SVNa
    (Subversion)?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 29. Data: 2010-03-12 20:08:50
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    kamil pisze:
    > Calkiem sporo komorek powoduje pozary.

    Doprawdy? Ile konkretnie takich przypadków spotkałeś powiedzmy w
    promieniu 5 km?

    --
    PSYLO

  • 30. Data: 2010-03-12 22:53:10
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "news..pl" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To 40MB to w testach programowych czy transfer rzeczywisty ?

    To jest dokładnie mówiąc prędkość kopiowania z nasa przez dwa gigabity na
    ramdysk w pececie. Objętość - CD-ROM-a. Zapis (czyli kopiowanie w przeciwną
    stronę) jest prawie dwukrotnie wolniejszy. Kopiowanie jest przez Windows,
    korzystam z mapowania, sieć składa się tylko z tych dwóch elementów.
    Oczywiście transfery mniejszych plików są z mniejszą szybkością.

    > Jesli mógłbyś wrzucić na NASa jakiś pliczek koło 1GB i zmierzyć w jakim
    > czasie go skopiuje to byłbym niezmiernie wdzięczny, mam Netgeara RND4000
    > za

    Podaje dla tych 650MB: zapis 19s, odczyt 12s. Synology DS 209+. Niestety o
    tym Netgearze nic powiedzieć nie mogę.