-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Date: Thu, 09 Oct 2014 18:41:37 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <m16drr$m46$1@node1.news.atman.pl>
References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<m0kfmk$le1$1@node1.news.atman.pl>
<lvuhcbsqck57$.o1s07cwlkdea$.dlg@40tude.net>
<m0m7kr$fi5$1@node1.news.atman.pl>
<buwkb57vkwkh$.gq9crzehxkxs.dlg@40tude.net>
<m0op7o$5di$3@node1.news.atman.pl>
<so1jqt2bx98m$.g7ng5evmbn0g.dlg@40tude.net>
<m0p3dv$gtf$1@node1.news.atman.pl> <m0p72v$a11$1@mx1.internetia.pl>
<m0r4lo$l4l$3@node1.news.atman.pl>
<54312670$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<54317227$0$3169$65785112@news.neostrada.pl>
<54317988$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
<5432f029$0$3161$65785112@news.neostrada.pl>
<54344683$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
<m11m8i$2n8$1@node2.news.atman.pl>
<54368d6a$0$12636$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1412872891 22662 46.21.210.209 (9 Oct 2014 16:41:31 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Oct 2014 16:41:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <54368d6a$0$12636$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546536
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2014-10-09 15:28, Użytkownik Trybun napisał:
>>>>>>> Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L
>>>>>>> ale
>>>>>>> chyba się kwalifikuje..
>>>>>>
>>>>>> Znaczy - Fiat 508...
>>>>>>
>>>>> Fiat 128. W którymś tam roku zwycięzca w konkursie "Auto Roku".
>>>>
>>>> Nie. Fiat 508, Polski Fiat 508... To ten silnik!
>>>>
>>>
>>> Podaj choć przybliżone parametry owego silnika FIATa 508.
>>
>> Czterocylindrowy, dolnozaworowy, 995cm3 o mocy 24KMz,stopień
>> sprężania 6,3, chłodzony płynem.
>> Ale pierwsze słyszę aby tam był układ kolizyjny zaworów.
>>
>> "Polski Fiat 508" oznacza że był to Fiat 508 składany w
>> Polsce z udziałem pewnej liczby komponentów wyprodukowanych
>> u nas.
>>
> Czyli w żadnym parametrze nawet w przybliżeniu nie przypomina tego z
> Zastavy/FIATa128... no poza tym że również był chłodzony płynem.
Nie ja w dyskusji o silnikach litrowych podawałem jako przykład
mające większą pojemność. :-)
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Zapierdalać
- 2025-01-09 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=