eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrząduRe: Sens wymiany paska rozrządu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Date: Wed, 08 Oct 2014 00:10:29 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <m11ocv$q63$1@node1.news.atman.pl>
    References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0kfmk$le1$1@node1.news.atman.pl>
    <lvuhcbsqck57$.o1s07cwlkdea$.dlg@40tude.net>
    <m0m7kr$fi5$1@node1.news.atman.pl>
    <buwkb57vkwkh$.gq9crzehxkxs.dlg@40tude.net>
    <m0op7o$5di$3@node1.news.atman.pl>
    <so1jqt2bx98m$.g7ng5evmbn0g.dlg@40tude.net>
    <m0p3dv$gtf$1@node1.news.atman.pl> <m0p72v$a11$1@mx1.internetia.pl>
    <m0r4lo$l4l$3@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <5432f2af$0$12621$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-250-55.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1412719839 26819 89.68.250.55 (7 Oct 2014 22:10:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Oct 2014 22:10:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <5432f2af$0$12621$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546387
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-06 21:51, Dariusz K. Ładziak pisze:
    > k...@g...com pisze:
    >
    >> Problem z kolizyjnością pojawił się jak producenci przenieśli wałek
    >> rozrządu do głowicy. Jak był w bloku to gięły się laski popychaczy.
    >> Naprawa prosta i tania.
    >>
    >
    > Kogutku, ty znów p... bez sensu.
    >
    > Problem z kolizyjnością zaczął się pojawiać jak zrezygnowano z komory
    > spalania typu L - czyli z silników dolnozaworowych. A zrezygnowano bo
    > spręż miały nijaki i sprawność pod zdechłym psem.
    >
    > Położenie samego wałka nie ma tu żadnego znaczenia - duży spręż to
    > minimalna przestrzeń między dnem tłoka a sklepieniem komory spalania.

    Nie tak znowu bez sensu. Wałek rozrządu w korpusie jest praktycznie
    równie bezawaryjny jak OHC z wałkiem królewskim.

    Kolizje zaworów to niestety choroba typowa dla silników z paskiem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: