-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Date: Wed, 08 Oct 2014 00:10:29 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <m11ocv$q63$1@node1.news.atman.pl>
References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<m0kfmk$le1$1@node1.news.atman.pl>
<lvuhcbsqck57$.o1s07cwlkdea$.dlg@40tude.net>
<m0m7kr$fi5$1@node1.news.atman.pl>
<buwkb57vkwkh$.gq9crzehxkxs.dlg@40tude.net>
<m0op7o$5di$3@node1.news.atman.pl>
<so1jqt2bx98m$.g7ng5evmbn0g.dlg@40tude.net>
<m0p3dv$gtf$1@node1.news.atman.pl> <m0p72v$a11$1@mx1.internetia.pl>
<m0r4lo$l4l$3@node1.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<5432f2af$0$12621$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-68-250-55.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1412719839 26819 89.68.250.55 (7 Oct 2014 22:10:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Oct 2014 22:10:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <5432f2af$0$12621$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546387
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-06 21:51, Dariusz K. Ładziak pisze:
> k...@g...com pisze:
>
>> Problem z kolizyjnością pojawił się jak producenci przenieśli wałek
>> rozrządu do głowicy. Jak był w bloku to gięły się laski popychaczy.
>> Naprawa prosta i tania.
>>
>
> Kogutku, ty znów p... bez sensu.
>
> Problem z kolizyjnością zaczął się pojawiać jak zrezygnowano z komory
> spalania typu L - czyli z silników dolnozaworowych. A zrezygnowano bo
> spręż miały nijaki i sprawność pod zdechłym psem.
>
> Położenie samego wałka nie ma tu żadnego znaczenia - duży spręż to
> minimalna przestrzeń między dnem tłoka a sklepieniem komory spalania.
Nie tak znowu bez sensu. Wałek rozrządu w korpusie jest praktycznie
równie bezawaryjny jak OHC z wałkiem królewskim.
Kolizje zaworów to niestety choroba typowa dla silników z paskiem.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.10.14 00:38 masti
- 08.10.14 01:27 Tomasz Wójtowicz
- 09.10.14 15:28 Trybun
- 09.10.14 15:28 Trybun
- 09.10.14 18:41 RadoslawF
- 12.10.14 09:48 Trybun
- 12.10.14 11:54 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=