  • 1. Data: 2012-02-20 20:58:13
    Temat: Sennheiser HD 555 co do nich kupić za 350zł
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Hej,

    grupa trochę nie ta, ale nie mam pomysłu na lepszą. Mam słuchawki jak w
    temacie o impedancji 50 Ohm, Creative SoundBlaster Live 5.1 i 350zł.
    Moim zdaniem dźwięk mógłby być lepszy, ale dopóki nie podłączę czegoś
    lepszego, to się nie dowiem. Powinienem:

    a) kupić wzmacniacz słuchawkowy
    b) kupić lepszą kartę dźwiękową
    c) pojechać w góry

    Na razie czytałem trochę i skłaniam się ku opcji B z asusem xonar (tylko
    teraz jakim...) Wszelkie uwagi mile widziane.

    Aha, to ma być do muzyki i działać długo i dobrze z Linuksem. A jeśli w
    góry to jakie :)

    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2012-02-20 21:18:20
    Temat: Re: Sennheiser HD 555 co do nich kupić za 350zł
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Marcin Kocur napisał:
> [...]
    > teraz jakim...) Wszelkie uwagi mile widziane.
    >
    > Aha, to ma być do muzyki i działać długo i dobrze z Linuksem. A jeśli w

    jak zalezy ci na glosnosci, to najprostszy wzmacniacz sluchawkowy (mam,
    czasem uzywam, dziala)

    jak zalezy ci na lepszym dzwieku, to kupic nawet uzywany amplituner, z
    korektorem, i przez niego zapodawac sobie dzwiek :)

    albo jednak pojechac w gory :D

  • 3. Data: 2012-02-20 21:18:45
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz jakim...) Wszelkie uwagi mile widziane.
    > Aha, to ma być do muzyki i działać długo i dobrze z Linuksem. A jeśli w

    Też mam HD555 i SB Live 5.1 i wybrałem opcję C
    :)

    Pozdro

    PS. mam też Ampli Yamahy 6.1 do kina a do kompa podłaczone głośniczki
    Wharfedale Modus napędzane z Funai BLA-1600.
    Do tych głośników nawet suba sobie darowałem który był w komplecie z Funai.
    Czasami słuchawki podłączam do tego Funai, ale z reguły bezpośrednio z karty
    słucham. Nie słyszę potrzeby napędzania z dodatkowego wzmacniacza.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2012-02-20 21:47:21
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Mateusz napisała na pl.comp.pecet:

> [...]
    >
    > jak zalezy ci na lepszym dzwieku, to kupic nawet uzywany amplituner, z
    > korektorem, i przez niego zapodawac sobie dzwiek :)

    Nie no, na dźwięku mi zależy. Głośność jest taka, że słuchawki mogą
    robić za głośniki komputerowe. W całym domu je słychać jak się odkręci.
    Ale tak nie słucham nigdy.

    Marcin Kocur

  • 5. Data: 2012-02-20 23:00:01
    Temat: Re: Sennheiser HD 555 co do nich kupi? za 350z?
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-20 22:18, Irokez pisze:
    > U?ytkownik "Marcin Kocur"<m...@g...com.wytnij> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Te? mam HD555 i SB Live 5.1 i wybra?em opcj? C
    > :)
    >
    > Pozdro
    >
    > PS. mam te? Ampli Yamahy 6.1 do kina a do kompa pod?aczone g?o?niczki
    > Wharfedale Modus nap?dzane z Funai BLA-1600.
    > Do tych g?o?nik?w nawet suba sobie darowa?em kt?ry by? w komplecie z Funai.
    > Czasami s?uchawki pod??czam do tego Funai, ale z regu?y bezpo?rednio z karty
    > s?ucham. Nie s?ysz? potrzeby nap?dzania z dodatkowego wzmacniacza.

    Ciebie wcale nie daje się czytać. same krzaki. Nie mas skonfigurowanego
    czytnika, nie nasz deklaracji charsetu. Weź się popraw, bo to wstyd
    takie krzaki walić.

    --
    animka

  • 6. Data: 2012-02-20 23:40:21
    Temat: Re: Sennheiser HD 555 co do nich kupiďż˝ za 350zďż˝
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Animka napisała na pl.comp.pecet:

    > Ciebie wcale nie daje się czytać. same krzaki. Nie mas
    > skonfigurowanego czytnika, nie nasz deklaracji charsetu. Weź się
    > popraw, bo to wstyd takie krzaki walić.

    Jakoś innym nie przeszkadza :)

    Sprawdzałaś? Bo ja widzę u siebie tak:

    Czyli chyba ok:
    http://czytniki.zamiast.net/faq.html#pliterki

    Marcin Kocur

  • 7. Data: 2012-02-21 00:00:22
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-02-21 00:40, Marcin Kocur pisze:

    > Jakoś innym nie przeszkadza :)
    >
    > Sprawdzałaś? Bo ja widzę u siebie tak:

    > Czyli chyba ok:
    > http://czytniki.zamiast.net/faq.html#pliterki

    Tym razem to Animka ma rację, u Irokeza nie ma w ogóle kodowania.

  • 8. Data: 2012-02-21 01:18:51
    Od: Animka <t...@w...pl>

    > Jakoś innym nie przeszkadza :)
    >
    > Sprawdzałaś? Bo ja widzę u siebie tak:

    > Czyli chyba ok:
    > http://czytniki.zamiast.net/faq.html#pliterki

    U Ciebie jest dobrze w przeciwieństwie do tej osoby której odpisywałam.
    Mogłbyś sobie tylko zmienić charset na nowocześniejszy: UTF-8.

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-02-21 06:40:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Kocur wrote:
> [...]
    > Moim zdaniem dźwięk mógłby być lepszy, ale dopóki nie podłączę czegoś
    > lepszego, to się nie dowiem. Powinienem:

    dobry wzmacniacz słuchawkowy z wejsciem cyfrowym

    > b) kupić lepszą kartę dźwiękową

    SBL to nie jest zla karta dzwiękowa

    > c) pojechać w góry

    ten pomysł jest zawsze dobry, choć czasem sie z gór nie wraca o własnych
    siłach tylko w skrzynce.

  • 10. Data: 2012-02-21 07:49:45
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > dobry wzmacniacz słuchawkowy z wejsciem cyfrowym

    Ale to juz bedzie chyba kosztowac wiecej niz sluchawki i karta dzwiekowa
    lacznie :D

    > ten pomysł jest zawsze dobry, choć czasem sie z gór nie wraca o własnych
    > siłach tylko w skrzynce.

    tak jak z wyjscia na zakupy czasem ;P