  • 1. Data: 2012-02-19 11:54:10
    Temat: Mysz i skaner w jednym LG-LSM 100
    Od: "vmaxim" <v...@g...pl>

    Witam
    Mam zamiar kupić tę myszkę. Czy ktoś z was może miał okazję do przetestowania
    działania skanera. Filmy reklamowe są wspaniałe, ale jaka jest rzeczywistość.
    Pozdrawiam
    vmaxim

  • 2. Data: 2012-02-19 12:12:28
    Temat: Re: Mysz i skaner w jednym LG-LSM 100
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 19.02.2012 12:54, vmaxim pisze:
    > Witam
    > Mam zamiar kupić tę myszkę. Czy ktoś z was może miał okazję do przetestowania
    > działania skanera. Filmy reklamowe są wspaniałe, ale jaka jest rzeczywistość.
    Pomysł rewelacja!. niemniej jednak, kabel - którego nie widać w
    reklamie. dwa - nie możesz oderwać ręki, bo myszka nie będzie wiedziała
    gdzie ma umieścić kolejny skanowany fragment. trzy coś za ładne
    parametry - kontrast jasność gama. To zazwyczaj się ustawia po
    pre-skanie, więc tu boję się że albo są idelane, albo..masz za słabą
    kopię do zeskanowania. OStatnia kwestia - to jest cis czy ccd? jak
    Cis... to daruj sobie, chyba ze _zawsze_ będziesz miał idealną płaską
    kartkę. Ponadto do sprawdzenia: waga i szybkość.
    ToMasz

    PS sam jestem ciekaw jak to działa w prawdziwym, _realnym_ świecie, a
    nie na równiutkiej białej karteczce. czy szybciej zeskanuję fakturę w
    tradycyjny sposób czy taką mychą?

  • 3. Data: 2012-02-19 12:32:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > umieścić kolejny skanowany fragment. trzy coś za ładne parametry - kontrast

    Kiedyś widziałem (na THG?) sposobu modyfikacji sterowników/oprogramowania
    myszki, która dostała możliwości skanowania (niestety w odcieniach szarości).

  • 4. Data: 2012-02-19 13:34:28
    Od: "Wojciech Otapowicz" <v...@g...pl>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > PS sam jestem ciekaw jak to działa w prawdziwym, _realnym_ świecie, a
    > nie na równiutkiej białej karteczce. czy szybciej zeskanuję fakturę w

    Na te pytania może nam odpowiedzieć ktoś kto miał ten skaner w ręce,

  • 5. Data: 2012-02-20 06:59:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" jhqovd$2nd$...@i...gazeta.pl

    > Pomysł rewelacja!. niemniej jednak, kabel - którego nie widać w reklamie. dwa - nie
    możesz oderwać ręki,
    > bo myszka nie będzie wiedziała

    0. Widać, widać. :)
    1. Nigdy już dobrowolnie nie kupię nic produkcji LG.
    2. Po co komu skaner?

    OCR -- OK. Ale skaner? Za 450 złotych?

    http://www.tekstowo.pl/piosenka,marek_grechuta,ach__
    gdyby_byl_taki_aparat.html

    A do tego pstryk jest taki soft, że głowa boli.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'