  • 11. Data: 2012-02-21 08:15:42
    Temat: Re: Sennheiser HD 555 co do nich kupić za 350zł
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Marcin Kocur nabazgrał(a):

    > Na razie czytałem trochę i skłaniam się ku opcji B z asusem xonar (tylko
    > teraz jakim...) Wszelkie uwagi mile widziane.

    Wymień Crativa na Asusa a poczujesz różnicę np:

    Karta dźwiękowa ASUS XONAR DG (System 5.1, karta PCI)

  • 12. Data: 2012-02-21 17:32:02
    Temat: Re: Sennheiser HD 555 co do nich kupi? za 350z?
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Tym razem to Animka ma rację, u Irokeza nie ma w ogóle kodowania.

    Chyba już dobrze.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2012-02-21 18:18:08
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Animka napisała na pl.comp.pecet:

    > U Ciebie jest dobrze w przeciwieństwie do tej osoby której
    > odpisywałam. Mogłbyś sobie tylko zmienić charset na nowocześniejszy:
    > UTF-8.

    Ach, nie zwróciłem uwagi komu odpisujesz. Specjalnie używam ISO
    wszędzie, mniej miejsca zajmuje :)

    Marcin Kocur

  • 14. Data: 2012-02-21 19:05:39
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Marek Dyjor napisała na pl.comp.pecet:

    > a) kupić wzmacniacz słuchawkowy
    >
    > dobry wzmacniacz słuchawkowy z wejsciem cyfrowym

    Ha, no znalazłem, ale kosztuje ~1000zł:
    http://sklep.rms.pl/index.php?p8379,firestone-fubar-
    4-wzmacniacz-
    sluchawkowy-oraz-przetwornik-c-a-dac-usb

    Wprawdzie są tańsze wersje na USB, ale USB kojarzy mi się z samymi
    problemami i niestandardowym jak na dźwięk rozwiązaniem. Ale już dobra,
    ostatecznie może być.

    Co będzie lepsze do 350zł? Wzmacniacz (karta dźwiękowa) na USB,
    wzmacniacz analog > analog czy asus xonar?

    Marcin Kocur