  • 71. Data: 2014-06-30 12:25:44
    Temat: Re: Sejm klepnal motocykle 125 cm3
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-30 11:56, Użytkownik Burak napisał:

    > Owszem taka sama głupota, na rowerze to samo, ale to na motorze prędzej
    > cię wurzuci z zakrętu bo prędkości znaczne niż na rowerze przy 10kmh.
    > Wiele osób nie jeździ na rowerze szczególnie szybko, choćby z braku
    > kondycji. Przesiądzie się taki na motocykl i na pierwszym zakręcie się
    > zdziwi.

    Kup sobie rower to się przekonasz że kondycja jest potrzebna do
    jazdy powyżej 30km/h, punktowo to i ponad 40 wyciągniesz, zwłaszcza
    jak jest z górki.

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2014-06-30 12:26:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    >Znaczy znajdzie kawał długiej prostej, żeby przed pierwszym zakrętem
    >nabrać dużej prędkości i się wyłożyć? A mi się zdaje, że jednak nie
    >jesteśmy krajem samobójców i na początku jednak poruszamy się
    >ostrożniej. Dopiero po jakimś czasie, znacznie dłuższym niż kurs
    >prawa
    >jazdy, dostajemy małpiego rozumu.

    W przypadku pierwszych jazd samochodem, owszem, potwierdze.

    Ale zdarzylo mi sie niedawno przekroczyc bezpieczna predkosc na
    hulajnodze i wystarczyla mi minuta i kilometr do tego.
    Moze dla motocykla mialbym wiekszy respekt ... no ale na kursie tez
    nie ucza jazdy z duza predkoscia.

    No i kiedys ledwie kilkanascie okrazen toru kartingowego wystarczylo
    zebym pozniej w samochodzie zdazyl tylko pomyslec "o k*, za szybko".
    No dobra, wyhamowalem na czas, ale za szybko.

    J.

  • 73. Data: 2014-06-30 12:33:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-30 11:34, Użytkownik J.F. napisał:

    > Jak przyczepa juz z boku, i zaczniemy hamowac ... to zacznie samochod
    > wypychac w rozne strony ...

    Jak przyczepa jest już nie w osi to po ptokach.

    > Tak czy inaczej - opanowania tego na kursie nie ucza :-)

    Na kursie mówią co się dzieje jak przyczepa zacznie latać i co
    zrobić aby do tego nie dopuścić. Tak samo jak nie uczą w jaki
    sposób nie wylecieć z zakrętu jadąc 180km/h tylko tłumaczą
    dlaczego nie należy zapierdalać tak szybko.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2014-06-30 12:33:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2014 12:22:33 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > To współczuje, załapałeś się do grupy ludzi którzy na
    > jednośladach nie powinni jeździć.

    Nie ma to jak ferowac wyroki na podstawie badania przez Usenet.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 75. Data: 2014-06-30 12:39:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-30 11:33, Użytkownik yabba napisał:

    > Może nie wyraziłem się jasno, ale ja też jestem za. Nawet sensowne jest,
    > jak zaproponował Tomasz Pyra, że wyższa kategoria upoważnia do jeżdżenia
    > pojazdami z kategorii niższej.

    Ale to już zdaje się było po wojnie.
    Jedynka do autobusu, dwójka do ciężarówek i trójka do osobówek
    (teoretycznie bo też była podana waga i np. krótki ził - wywrotka
    się łapał w kategorii osobówek).

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2014-06-30 14:29:17
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-06-28 09:54, Axel pisze:
    > a ogólnie silnikowych jednośladów nie
    > nazwałbym masowym zjawiskiem.

    Motorower to według definicji nie jest nawet pojazd silnikowy :)

  • 77. Data: 2014-06-30 17:07:08
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-30 11:50, r...@k...pl wrote:

    > Super :). Co więc polecacie fajnego i w jakiej cenie są takie 2 kółka? :)

    NTG ;P

    --

    memento lorem ipsum

  • 78. Data: 2014-06-30 17:18:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-30 11:10, Maciek pisze:
    > No i caly czas o tym wlasnie pisze - ze jednak trzeba sie czegos
    > *nauczyc*.

    No to z czym masz problem?
    Myślisz, że ludzie niczego nie potrafią nauczyć się bez CERTYFIKOWANEGO
    PAŃSTWOWEGO INSTRUKTORA?

    Na nartach jeździsz? Nauczyłeś się? Tu też chcesz wydawać prawa jazdy,
    bo ludzie się pozabijają?

    Trochę samodzielności proponuję. Świat bez nadmiaru urzędników i
    przepisów jest LEPSZY.

    --
    MN

  • 79. Data: 2014-06-30 17:20:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-06-30 11:09, Jarek Pudelko pisze:

    > Moze nie jezdze dziesiatek tysiecy rocznie na moto ale nie wiem czy
    > zdecydowalbym sie polozyc motocykl...

    Coś takiego nie istnieje. Nikt świadomie nie kładzie motocykla! To tylko
    takie sformułowanie oznaczające "hamowałem odruchowo tak panicznie, że
    zablokowałem przednie koło i motocykl się przewrócił".

    Nie ma tu mowy o świadomym działaniu.

    --
    MN

  • 80. Data: 2014-06-30 17:49:01