  • Data: 2010-10-31 02:18:02
    Temat: Re: Sedan/hatchback z 3 dyferencjałami
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik " Michał"
    >
    > > zima się zbliża ;)
    > > naciśnięcie gazu będzie ślizgało.
    >
    > Niekoniecznie przy TC

    Wiem, tylko mazda9 na dziurach przy włączonym tc pomimo znacznie większej
    mocy ruszała wolniej niż safrane bez TC/ASR ale z jakimś tam dyferencjałem
    (napęd na przód). Na płaskim było oczywiście odwrotnie.
    różnica była chyba coś ala 140 kilka vs 200 kilka (+mazda lżejsza).
    -tylko oba były w wersji bez 4x4.

    A tak btw BMW w tanich (3,5) autach robi to teraz tylko elektronicznie ?
    czyli jak jest 4x4 to hamulcami dziobie po każdym ślizgającym kole ?

    pozdrawiam.