  • 31. Data: 2010-09-14 23:03:29
    Temat: Re: Sedan czy kombi?
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-14 21:10, Waldek Godel pisze:

    > po czym do skorzystania z tego otwartego bagażnika musisz mieć kurs
    > speleologiczny.

    U mnie klapa podnosi się od zderzaka. Jak w kombi. Głową też nie
    zahaczam, bo klapa podnosi się wysoko. Masz na myśli Granadę? ;)

    > A wystarczy zostawić włączony silnik z nadmuchem i już powietrze będzie
    > wylatywało otwartą klapą a nie wlatywało.

    Ile koni mechanicznych ma twoja dmuchawa?!

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 32. Data: 2010-09-14 23:09:45
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > Dla mnie sedany mają dwie podstawowe wady:
    > - mimo dużego pojemnościowo bagażnika, wiele rzeczy nie da się do niego
    > nijak wcisnąć tym niewielkim otworem,
    > - nie mają tylnej wycieraczki.

    po co tylna wycieraczka w sedanie? :) w trasie nawet podczas deszczu szyba
    podgrzana elektrycznie jest sucha, w mieście sie korzysta z podgrzewanych
    zewnetrznych lusterek.

    Jacek

  • 33. Data: 2010-09-15 00:05:53
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-09-14 19:18, Karol Y pisze:

    [cut]

    Estetycznie, Audi zawsze robilo duuzo ladniejsze kombiaki niz sedany i
    stalo sie to tak jakby ich domena, najszybsze wersje to kombiaki, RS4 i
    RS6 :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 34. Data: 2010-09-15 06:48:31
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Nie ma, ale weź wytłumacz kobiecie, że kombi jest praktyczniejsze.
    > Moja uparła się, że bagażówką nie bedzie jeździć i byłem zmuszony
    > kupić sedana ;]

    Trzeba było jupić kombi w kolorze cerwonym. Mógłby to być koronny argument
    :)
    --
    Marek P.

  • 35. Data: 2010-09-15 06:51:41
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Dla mnie sedany mają dwie podstawowe wady:
    > - mimo dużego pojemnościowo bagażnika, wiele rzeczy nie da się do
    > niego nijak wcisnąć tym niewielkim otworem,
    > - nie mają tylnej wycieraczki.

    Chyba nie miałeś nigdy sedana
    --
    Marek P.

  • 36. Data: 2010-09-15 07:35:06
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    [...]
    > Mój kolega kiedyś zwrócił uwagę na jedną cechę sedanów - jak się otworzy
    > bagażnik to nie wieje po plecach.

    A kolega to tak dużo jeździ z otwartym bagażnikiem?

    R.G.

  • 37. Data: 2010-09-15 08:22:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > mitsubishi lancer nie ma wersji,

    ale mial i wygladal jak dla mnie calkiem spoko, choc na osobisty uzytek
    nazywalem go karawanem ;)

  • 38. Data: 2010-09-15 08:48:45
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie miałeś nigdy sedana

    Uzytkuje obecnie Aveo sedan i w 100% potwierdzam te wady.

  • 39. Data: 2010-09-15 09:09:17
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-09-15 06:51, Marek P. pisze:

    > Chyba nie mia?e? nigdy sedana
    Miałem hb, sedana teraz kombi. hb według mnie to porażka, wszystkie wady
    kombi bez zalet sedana. Sedan astraf(500litrów): odizolowany bagażnik,
    ciszej w środku, można dużo upchnąć, wyjazd na wakacje dwa tygodnie pod
    namiotem bez problemu, nie można włożyć gabarytów ale przewoziłem
    dwumetrowe łóżko. Kombi: można zapakować gabaryty, niewygodnie się sięga
    na koniec bagażnika, otwierasz klapę to wieje i zacina deszczem (istotne
    dla małych dzieci), w niektórych odgłosy jak w dostawczaku.
    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2010-09-15 09:10:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jacek

    > Głupia sprawa z pojemnościami bagażników - sedan: 500/790
    > - HB: 480/1180
    > - kombi: 460/1490
    >
    > Czyli sedan najatrakcyjniejszy w codziennym użytkowaniu :)

    W codziennym użytkowaniu 460l to aż nadto, a jak trzeba coś przewieźć to
    kombi możesz zapakować po dach, a nie tylko do szyby/rolety do której
    podawana jest ta pojemność. Także takie porównania są lekko bez sensu.

    --
    ignorance is bliss