  • Data: 2011-08-12 14:29:16
    Temat: Re: Seagate skraca gwarancję na dyski do 2 lat.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "kamil" j23c9r$a4q$...@i...gazeta.pl

    > Ależ tłumaczy, misiu kolorowy.

    A liczyłeś kolory? Może jedynie dwukolorowy, czyli monochromatyczny? ;)
    Jeden uzna, że monochromatyczny to jednokolorowy, inny uzna, że
    dwukolorowy, to wielokolorowy. :) Najrozsądniej zaś uczyni ten,
    który zrezygnuje z takiej ,,rozmowy''. :)

    > Bezstratna kompresja + więcej szczegółów/szumu = większy plik.
    >
    > I nie, nie dotyczy ona JPGa zintegrowanego z CR2. Przeczytaj do końca, albo
    przestań się kompromitowac.

    Parafrazując:

    Przestań się kompromitować -- monokolorowy nie może oznaczać
    dwukolorowego (na przykład czarno-białego) bo dwukolorowy to
    już wielokolorowy!! Monokolorowy to jednokolorowy!!!

    Na pewnym etapie można mieć takie właśnie odkrywcze ;) spostrzeżenia,
    jak i te, które dość często pojawiają się, gdy komuś się nudzi -- czarny
    to biały, ale ciemny, można powiedzieć, że czarny to inaczej ciemnobiały. ;)
    (a biały to czarny, ale o dużej jaskrawości)

    W jakimś sensie i pisanie jest kompresją myśli. ;)
    Ale o ileż prościej to nazwać zapisywaniem myśli, zamiast kompresją. :)

    -=-

    Zrób zdjęcia z zamkniętym deklem na różnych czułościach i przekonasz się,
    że choć obraz jest monotonny, ;) jest całkiem duży, podczas gdy niestratna
    kompresja może zapisać ciąg miliona liter a właśnie tak, jak ja przed chwilą
    zapisałem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'