  • 1. Data: 2011-06-17 19:11:50
    Temat: Ścigacz dla początkującego
    Od: duality <ridikulum3@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam

    Mam 15 lat i chciałem kupić ścigacz do 50 ccm pojemności (tak do 2-3
    tysięcy zł, może być używany).
    Możecie mi doradzić jakiego kupić ? Mam 178cm wzrostu i jakieś 50kg wagi

  • 2. Data: 2011-06-17 19:13:09
    Temat: Re: Ścigacz dla początkującego
    Od: duality <ridikulum3@_NOSPAM_gmail.com>

    dualitynapisal

    > Witam

    > Mam 15 lat i chciałem kupić ścigacz do 50 ccm pojemności (tak do 2-3
    > tysięcy zł, może być używany).
    > Możecie mi doradzić jakiego kupić ? Mam 178cm wzrostu i jakieś 50kg wagi.
    I czy dam rade takim czymś ujechać
    z góry dziękuje

  • 3. Data: 2011-06-18 16:39:06
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    duality pisze:
    > Witam
    > Mam 15 lat i chciałem kupić ścigacz do 50 ccm pojemności (tak do 2-3
    > tysięcy zł, może być używany).
    > Możecie mi doradzić jakiego kupić ? Mam 178cm wzrostu i jakieś 50kg wagi

    Przyjrzałbym się np. Derbi GPR 50. Kiedyś nawet robili swoje wyścigi
    pucharowe.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2011-06-20 07:15:26
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> wrote in message

    > Przyjrzałbym się np. Derbi GPR 50. Kiedyś nawet robili swoje wyścigi
    > pucharowe.

    Nie rób żartów to dobre dla dziewczynek w wieku przedszkolnym. Dla tego
    młodzieńca tylko R1. Po co się rozdrabniać na pięćdzisiątki lepiej od razu
    zacząć od sprzętu docelowego.

  • 5. Data: 2011-06-20 07:19:48
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie rób żartów to dobre dla dziewczynek w wieku przedszkolnym. Dla tego
    > młodzieńca tylko R1. Po co się rozdrabniać na pięćdzisiątki lepiej od
    > razu zacząć od sprzętu docelowego.

    Chyba masz niewiele więcej niz 15 lat. Przyjamniej łeb masz pusty - niejeden
    15 latek jebnął by Cie w testach na inteligencje. Więc idz do kibla, zrób co
    masz zrobic i nie błyszcz więcej... baranie.

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-06-20 07:33:25
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > niejeden 15 latek jebnął by Cie w testach na inteligencje. Więc idz do
    > kibla, zrób co masz zrobic i nie błyszcz więcej... baranie.

    Zamknij pape cioto. Chuj cię obchodzi co mam i gdzie.A w testach na
    inteligencje to twoja koza jest od ciebie lepsza. Po jak chuj się odzywasz
    jak nie wiesz co to jest żart kozi pomiocie

  • 7. Data: 2011-06-20 08:11:13
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości grup

> [...]

    15 latek jebnął by Cie w testach na inteligencje. Więc idz do kibla, zrób co
    masz zrobic i nie błyszcz więcej... baranie.

    =========

    Grzybol... Taki z Ciebie mistrz ironii i taka wpadka? Więcej dystansu...

  • 8. Data: 2011-06-20 08:17:09
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > =========
    >
    > Grzybol... Taki z Ciebie mistrz ironii i taka wpadka? Więcej dystansu...

    Jaki tam mistrz, matoł zwykły bez szkoły a nie mistrz.

  • 9. Data: 2011-06-20 08:30:18
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    duality pisze:

    > Mam 15 lat i chciałem kupić ścigacz do 50 ccm pojemności (tak do 2-3
    > tysięcy zł, może być używany).
    > Możecie mi doradzić jakiego kupić ? Mam 178cm wzrostu i jakieś 50kg wagi

    Możesz jeszcze poczytać na temat maszynek Rieju, np. tutaj:

    http://www.scigacz.pl/Rieju,RS2,Matrix,897.html

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2011-06-20 09:26:39
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > =========
    > Grzybol... Taki z Ciebie mistrz ironii i taka wpadka? Więcej dystansu...

    Ironie to trza umić.

    --
    Grzybol