  • 1. Data: 2011-06-17 19:55:40
    Temat: Re: jaki klucz udarowy?
    Od: rurk <rurk@_NOSPAM_poczta.onet.pl>

    Lipszynapisal

> [...]

    > działania jest ,aby powietrze bylo czyste, oraz stosowanie naolejacza,
    > jesli klucz ma byc uzywany sporadycznie, zamontuj naolejacz podlaczany pod
    > wejscie przewodu cisnienia w kluczu. jesli bylaby instalacja ze sprezarki i
    > mialaby kilka metrow warto zamontowac za sprezarka system przygotowania
    > powietrza, czyli stacjonarny odwadniacz i naolejacz + ewentualnie reduktor.
    > pamietaj o uzywanu nasadek udarowych, poniewaz zwykle nasady po pewnym
    > czasie uszkodza Ci wrzeciono, ktorego koszt wymiany to ok.200 zł.
    > kompresor im wiekszy zbiornik tym lepszy, bedzie sie rzadziej zalaczał.

    Ja mam klucz udarowy polskiej marki Atmo AT-200. Ma jedną przydatną
    funkcję dokręcania z niską siłą 90Nm
    Ogólnie jednak następnym razem kupiłbym klucz 3/8" a nie 1/2". No chyba
    że ktoś ma jeszcze auto w garażu to inna sprawa.

  • 2. Data: 2011-06-17 20:15:54
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    rurk pisze:

> [...]
    > Ogólnie jednak następnym razem kupiłbym klucz 3/8" a nie 1/2". No chyba
    > że ktoś ma jeszcze auto w garażu to inna sprawa.

    dobrze ze zacytowałes całość. PO 4 latach mało kto juz pamięta o co
    chodziło.

    > --

    takie rzeczy tylko na sikaczu

    --