eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚcieżki rowerowe w centrach miast to bzduraRe: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
    Date: Sun, 5 Jul 2015 18:17:12 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 51
    Message-ID: <mnbla4$c57$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5597b5a4$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <mnb3r1$moe$1@node2.news.atman.pl> <mnbdh2$42r$1@node1.news.atman.pl>
    <mnbecs$523$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1436113029 12455 109.173.179.149 (5 Jul 2015 16:17:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jul 2015 16:17:09 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <mnbecs$523$1@node1.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 150705-0, 2015-07-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2565366
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mnbecs$523$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 05.07.2015 o 16:04, Cavallino pisze:
    >> A co, jeśli zabierzemy 10% miejsca w newraglicznych miejscach
    >
    > Ale czy zmiana o 10% (np. zwężenie z 3m do 2,70) na pewno spowoduje, że
    > zamiast powiedzmy 100 samochodów na godzinę to przejedzie tam 90?

    Obstawiam, że dużo mniej.
    Jak się weźmie jeden pas z trzech to przepustowość spadnie o wiele bardziej
    niż 33%.


    >
    >> a ruch się zmniejszy o 0,01 % z tytułu przesiadki na dwa kółka?
    >
    > A jak wykażesz tytuł zmiany? I udowodnisz, że to właśnie ten czynnik, a
    > nie remont linii tramwajowej w dzielnicy biurowej?

    Ale ja nie chcę nic wykazywać, a wręcz przeciwnie - niech to wykaże ten co
    chce zabierać jezdnie na potrzeby rowerów.


    Zresztą, zmiana o
    > 0.01% (czyli np. z 10000 samochodów na 9999) jest nie do udowodnienia.

    Też tak myślę.

    >
    >>> Zauważ, że w większości samochodów jest tylko jedna osoba.
    >>
    >> Na rowerze tym bardziej.
    >
    > Liczmy przestrzeń

    Nie, liczymy przewiezionych ludzi.
    Rowerami vs samochodami.

    >> A na jeden rower w centrum przypada ze 100 samochodów albo i więcej.
    >
    > No i to jest właśnie główny problem centrów.

    Głównym problemem centrów jest to, że trzeba przez nie przejechać żeby
    gdzieś się dostać w sensowny sposób.
    Zwłaszcza u nas, gdzie obwodnic i średnicowych tras szybkiego ruchu
    praktycznie nie ma.

    Chociaż jak w ostatni długi weekend musiałem kilka razy przejechać przez GOP
    to wyglądało to o wiele lepiej niż np. w Poznaniu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: