  • Data: 2015-07-06 20:35:11
    Temat: Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek"

    Nie jest to rozwiązanie idealne, bo w deszcz czy w zimę się średnio
    sprawdza (choć są i tacy), ale generalnie daje radę, czego najlepszym
    dowodem jest że w ciągu dwóch lat stojaki pod "moim biurowcem" zmieniły
    się z hipsterskiej fanaberii w sprzęt mocno oblegany i używany. Kiedyś
    było po jednym stojaku na 6 rowerów przed każdym wejściem, w zeszłym
    roku parkowało tam jakieś 100 rowerów - teraz nie wiem jak, ale
    obstawiam że jeszcze więcej. Generalnie jak ktoś ma 5 km do
    przejechania, to rower jak najbardziej jest sensowną alternatywą. Jak 15
    to już nie dla każdego, ale dalej można rozważać.
    ---
    Dobra dobra. Se rowerem do pracy jeździłem chwilę i byłem jedną z 2 osób na
    200. A skończyło się bo pod chmurką rowerów nie chcemy trzymać a tam gdzie
    trzymaliśmy ktoś szybę stłukł i już nie można tam trzymać. 5km mam jakby co.
    Poza tym ... z górki mam, wracam mokry.