  • Data: 2015-06-16 23:26:16
    Temat: Re: Ścieżki "falkowane" - extra indukcyjści
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/16/2015 03:15 PM, Pszemol wrote:
    > "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    ..

    > Ja używałem softu gdzie falki musiałeś samemu zrobić,
    > software tylko umiał Ci podać długość każdej ścieżki.
    > Nie widzę problemu aby był software gdzieś który to umie
    > samemu zrobić.

    Kicad ostatnio dorobił się narzędzi do prowadzenia szybkich sygnałów.
    Masz narzędzia do prowadzenia linii różnicowych, do wydłużania ścieżek w
    celu wprowadzenia opóźnienia (falki), to samo dla linii różnicowych, i
    do różnicowania opóźnień w ścieżkach należących do pary.
    Nie projektuję szybkich układów i nie miałem okazji testować narzędzi
    dla sygnałów różnicowych, ale bawiłem się robieniem "falek" i wygląda że
    działa sensownie.

    Żeby tego użyć musisz mieć w miarę nową wersję devel (miesiąc-dwa) i
    przełączyć renderer na OpenGL.

    pzdr,
    j.