  • Data: 2015-06-18 01:04:51
    Temat: Re: Ścieżki "falkowane" - extra indukcyjści
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Skretki w skretce maja inna "gestosc skretow".
    > Ale czy tu chodzi o dlugosc drutu, czy jakies parametry jak np
    > indukcyjnosc, to nie wiem.

    Chodzi o to, by w związku z różna gęstością skrętów nie było między
    parami przesłuchów, jak w równoległych przewodach. Długość, a więc
    i czas propagacji, powinna być równa. Na początku mnie trochę
    zaskoczyło, że jednak różnice *widać* (na ekranie monitora). Ale
    jak się zastanowić, to nawet drobne różnice łatwo zauważyć, a dla
    Ethernetu, to są równe czasy i równe długości.

    Jarek

    --
    Co się tam dzieje w mej głowie:
    Pędy, zapędy, ognie, ogniwa.