    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Ściereczka obniżająca rachunki za prąd :-)
    <X...@l...net> <nfbn6g$uhn$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nfcva4$nvf$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nfff04$3d3$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nfi51d$kmj$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nfi60l$lmc$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nfjdeu$gbo$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nfkvgf$gl1$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Mon, 25 Apr 2016 14:13:30 +0200

    ACMM-033 napisało:

    > Ależ Jarku - jeśli masz lepszy pomysł na skuteczne utemperowanie
    > niepokornych - to będę Twoim adwokatem, aby to wprowadzić, tylko
    > podziel się z nami tym pomysłem!

    Podzieliłem się, a przynajmniej dałem wyraźnie do zdozumienia o co w
    tym chodzi. Niczego lepszego nie trzeba wymyślać -- ani mnie się to
    nie uda, ani nikomu innemu. Jeśli czegoś nie da się zmienić, trzeba
    to polubić. Nie wściekam się, gdy na ulicach krajów Południa jeden
    na drugiego trąbi, gdy każdy stara się powiedzieć swoje głośniej,
    a nawet gdy wśród mroków nocy nagle przyjdzie mu ochota zaśpiewać
    "O sole mio". Dobrze wiem, że wszelkie próby "rozruszania" w ten
    sposób lokalnej społeczności w którymś z krajów skandynawskich są
    z góry skazane na niepowodzenie. Wezwą policję i tak skończą się
    próby wprowadzenia reform. Ale ci z Północy też mają wiele zalet, z
    tym że nie jest dobrym pomysłem namawianie do ich rozwiązań Greków
    czy Włochów. Nie wprowadzi się demokracji do Afganistanu, tak jak
    nie obali się caratu w Rosji, choć wielu próbowało. Gdyby świat był
    wszędzie taki sam, to byłby przeraźliwie nudny. Nuda to ostatnia
    z rzeczy, za którymi mógłbym tęsknić.

    > W .sg kosze wcale nie są tak często, jak u nas w .pl! A jednak oni
    > mogą...
    ...się powstrzymać przed ciskaniem śmieci byle gdzie, gdy tylko
    przyjdzie na to ochota.

    --
    Jarek