  • Data: 2016-04-25 21:23:57
    Temat: Re: Ściereczka obniżająca rachunki za prąd :-)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ Jarku - jeśli masz lepszy pomysł na skuteczne utemperowanie
    > niepokornych - to będę Twoim adwokatem, aby to wprowadzić, tylko podziel
    > się z nami tym pomysłem!

    Ja bym powiedział, że Jarek ma o tyle rację, że oczywiście - u nas można
    sobie tylko o tym pomarzyć, ponieważ gdyby władza miała możliwość
    takiego traktowania obywateli, to by raczej zaczęła od karania
    nieodpowiednich wypowiedzi pod adresem rządu, albo wychodzenia na ulicę
    z nieodpowiednią demonstracją itp.

    Nie tylko to jest kwestia dojrzałości obywateli ale może przede
    wszystkim władzy.

    Tak, że jest to sci-fi generalnie.