  • 1. Data: 2018-05-27 14:56:36
    Temat: Schemat instalacji elektrycznej Renault Wind
    Od: kk <k...@o...pl>

    Hej ho,

    Potrzebuję schematu instalacji elektrycznej Renault Wind. Podejrzewam,
    że także inne modele renówek mogłyby być np Twingo.

    Ktoś się może podzielić ?

  • 2. Data: 2018-05-27 19:20:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 14:56 kk <k...@o...pl> pisze:

    > Hej ho,
    >
    > Potrzebuję schematu instalacji elektrycznej Renault Wind. Podejrzewam,
    > że także inne modele renówek mogłyby być np Twingo.
    >
    > Ktoś się może podzielić ?

    Ja gdy kiedyś potrzebowałem schematu do renówki, kupiłem sobie tego typu
    książkę:

    https://www.emanualonline.com/Cars/Renault/Renault-W
    ind-Workshop-Manual.html

    Były tam dokładne schematy + procedury napraw. Książka była do innego
    modelu - nie wiem czy w powyższym linku są schematy.

    TG

  • 3. Data: 2018-05-27 20:33:37
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > https://www.emanualonline.com/Cars/Renault/Renault-W
    ind-Workshop-Manual.html

    > Były tam dokładne schematy + procedury napraw. Książka była do innego
    > modelu - nie wiem czy w powyższym linku są schematy.

    Są nawet na podglądzie.

  • 4. Data: 2018-05-28 00:09:56
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-27 o 20:33, Uncle Pete pisze:
    ind-Workshop-Manual.html

    > Są nawet na podglądzie.

    Mnie właściwie chodzi tylko o rozpiskę złącza w skrzynce elektrycznej
    pod maską, gdzie chcę DRL podłączyć. Ale jak mówicie, że to dobre źródło
    to może wydam te funty. Widziałem to już wcześniej, ale tak właśnie nie
    całkiem do mnie docierało czy w środku znajdę schematy. Dzięki

  • 5. Data: 2018-05-28 12:40:32
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > to może wydam te funty. Widziałem to już wcześniej, ale tak właśnie nie
    > całkiem do mnie docierało czy w środku znajdę schematy. Dzięki

    Zobacz ostatni obrazek na podglądzie, czy nie ma tam tego łącza. Może
    zaoszczędzisz 10 funtów.

  • 6. Data: 2018-05-29 11:12:02
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-28 o 12:40, Uncle Pete pisze:

    > Zobacz ostatni obrazek na podglądzie, czy nie ma tam tego łącza. Może
    > zaoszczędzisz 10 funtów.

    Widziałem, nie wydaje się by było tam to złącze. Ale ok, 10 funtów da
    się przeżyć.