  • 11. Data: 2013-10-14 15:21:24
    Temat: Re: Scalony syntezator mowy?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:l3gq21$56j$1@node1.news.atman.pl...

    > Czyli innymi słowy kolega chce otrzymać wianuszek od Laury... :)
    > No, też bym to wolał niż jakiś tam talon na balon.

    A propos talonu...
    Pamiętacie, na co była w tej piosence Łada?
    No i proszę - wielu ludzi dziś ma LPG w swych autach :))
    To już tak źle, że ludziska "gazują" swe autka? :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 12. Data: 2013-10-14 18:34:27
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > a to jest taki chip ze wysylasz mu kod ascii i on mowi,
    > czy zawiera zestaw filtrow symulujacych czlowieka, i trzeba wyslac
    > nastawy do tych filtrow ?

    Google wyłączyli ??

    http://www.gamessound.com/podcasts/podcast1/TI_TMS52
    20.pdf

  • 13. Data: 2013-10-14 19:54:26
    Temat: [OT] Re: Scalony syntezator mowy?
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik ACMM-033 napisał:

> [...]
    > No i proszę - wielu ludzi dziś ma LPG w swych autach :))
    > To już tak źle, że ludziska "gazują" swe autka? :))

    To mi przypomina dowcip "jak widzę ofertę sprzedaży BMW V6 5,2l z
    instalacją gazową to się zastanawiam czemu nie jest w dziale auta
    uszkodzone"

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 14. Data: 2013-10-14 20:36:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > A potem po kilka suszonych listków do gulaszu, czy żurku, mniam :))

    Świeże i zielone prosto z krzaka (albo z wieńca) są do tego jeszcze lepsze.

    Jarek

    --
    Na głowie kwietny ma wianek
    W ręku zielony badylek

  • 15. Data: 2013-10-15 11:13:54
    Temat: Re: [OT] Re: Scalony syntezator mowy?
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > To mi przypomina dowcip "jak widzę ofertę sprzedaży BMW V6 5,2l z
    > instalacją gazową to się zastanawiam czemu nie jest w dziale auta
    > uszkodzone"
    To proste.
    Wartość energetyczna gazu nie pozwala czasem wydobyć maksymalnych osiągów z
    auta.
    Dlatego producenci systemów instalacji gazowej, wyposażają je w przełącznik:
    ZEPSUTY i SPRAWNY.
    I tym się charakteryzuje demokracja:
    Ty decydujesz jakim jeździsz.
    Ja jednak bardzo chętnie jeżdżę swoim w pozycji zepsuty.
    Czasem, gdy wyprzedzam, potrzebuję przełączyć na sprawny.
    Wtedy na następnej stacji paliw, poza rachnkiem 100zł za tankowanie gazu do
    pełna,
    dorzucam jeszcze 30 zł na benzynę :-)

    --
    -- .