    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 7 Nov 2012 09:23:43 -0800 (PST)
    Subject: Re: Scalaczek
    From: jan kowalski <d...@g...com>

    On 4 Lis, 23:12, "Andy Niwinski" <a...@i...pl> wrote:
    > Witam, pisałem tu kiedys o zbyt cicho chodzącym Raikko Dance. Rozkręciłem
    > łobuza i w środku siedzi scalak co ma opis TA 8004  - kurde albo TA 80004
    > i w drugiej linijce HC 1008.
    >
    > Googlarka nic nie wypluwa. Cóż to za łobuz?

    Nie twierdze ze nie zdobedziedz noty aplikacyjnej, ale:) szukanie
    moze byc bezcelowe.
    Kilka razy mialem podobne sytuacje, chcialem wykorzystac fabryczne
    drivery mitsubishi, uklady byly zmontowane
    na metalowych plytach z zamontowanym silnikiem. Wszystko pieknie do
    momentu kiedy przyszlo znalezc pdfa.
    Na stronie producenta cisza, byly podobne uklady rozniace sie jedna
    koncowa cyfra.
    To probowalem dopasowac najbardziej podobna note do swojego ukladu.
    Wygladalo to tak jakby producent na zamowienie obrocil strkture
    wewnatrz ukladu o 90 stopni. Dopiero wtedy jedna z not aplikacyjnych
    prawie pokrywala sie z pinologia ukladu. Odpuscilem sobie cala zabawe.
    Drugi przypadek to ladowarka z "prawie" picem, to prawie polegalo na
    tym ze obudowa byla oznaczona pic16f676 bez logo microchipa, piny
    zasilajace nie mialy pokrycia z pdfem.

    Maxim do czesci swoich ukladow daje noty tylko na meila.