  • 21. Data: 2010-06-30 00:00:43
    Temat: Re: Saxo 1.1Pb lub 1.5ON
    Od: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>

    W dniu 29.06.2010 13:33, Piotr Klimek pisze:

> [...]
    > holowany z powodu padnietego immobilizera. Spalanie to pomiedzy 4,5L a 6L.
    > Srednia to 5,5L. Jezeli chodzi o dynamike to diesel jest strasznie
    > mulowaty, cos w okolicach 20s do 100km/h a powyzej 100 praktycznie brak
    > dynamiki (chociaz mozna go rozbujac do 160km/h - ale zajmuje to wieki).
    >
    > Przypadloscia tych samochodow jest tylna belka, jesli nie byla robiona na
    > bierzaco to trzeba sie przygotowac na koszt w okolicach 600-1000zl po
    > zakupie, jesli sie o nia dba to trzeba to robic co okolo 50kkm.
    >
    > Jesli jestes zainteresowany to moje Saxo jest na sprzedaz :)

    Dzięki za odpowiedź. Wychodzi na to, że 1.5D raczej nadaje się do miasta
    niż poza ;-)

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 22. Data: 2010-06-30 00:04:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 29 Jun 2010 14:36:35 GMT, to napisał(a):

    > No w przypadku stłuczki z dużym SUV-em dochodzi jeszcze opcja skrócenia o
    > głowę. ;)

    Co i tak daje większe szanse na przeżycie niż większośc suvów na drogach..
    Mało który z nich ma dobre wyniki crashtestów

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2010-06-30 07:11:16
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Daniel Kubiak" <d...@i...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i0dqb1$sl8$2@news.onet.pl...

    > Dzięki za odpowiedź. Wychodzi na to, że 1.5D raczej nadaje się do miasta
    > niż poza ;-)

    Ja tam jeździlem nim z gdańska do zakopanego i do Pragi i jechało się gitara
    :)

  • 24. Data: 2010-06-30 08:19:49
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 30 Jun 2010 00:00:43 +0200) ktos podajacy sie za Daniel Kubiak
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Dzięki za odpowiedź. Wychodzi na to, że 1.5D raczej nadaje się do miasta
    > niż poza ;-)

    Ogolnie Saxo to maly samochod i srednio sie nadaje na dlugie trasy.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 25. Data: 2010-06-30 11:54:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Co i tak daje większe szanse na przeżycie niż większośc suvów na drogach..
    > Mało który z nich ma dobre wyniki crashtestów

    Tak, tak, saxo wpadajace pod 2-tonowego SUVa zabije jego pasazerow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 26. Data: 2010-06-30 11:57:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Tak, tak, saxo wpadajace pod 2-tonowego SUVa zabije jego pasazerow.

    Nowy Fiat 500 w crash testach wypada o niebo lepiej w porownaniu do tego
    SAXO:

    http://www.youtube.com/watch?v=aWddVO_zel4

    Tutaj ten sam Fiat 500 spotyka SUVa:

    http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ

    Nie chce wiedziec, jak saxofon po czyms takim bedzie wygladal.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 27. Data: 2010-06-30 12:19:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 10:54:56 +0100, kamil napisał(a):

    > Tak, tak, saxo wpadajace pod 2-tonowego SUVa zabije jego pasazerow.

    Po ciekawych drogach jeździsz.. u was tylko same saxo i suvy są? A jak
    dokonaliście tego cudu, że suvy już nie zderzają się ze sobą?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 28. Data: 2010-06-30 12:41:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 10:57:20 +0100, kamil napisał(a):

> [...]
    >
    > Tutaj ten sam Fiat 500 spotyka SUVa:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ
    >
    > Nie chce wiedziec, jak saxofon po czyms takim bedzie wygladal.

    W ogóle wygląda, że niewiele chcesz wiedzieć, bo jakbyś choć troche chciał,
    to byś coś wiedział.
    Np wiedziałbyś, że porównywanie konstrukcji z pierwszej połowy lat 90 z
    konstrukcją z drugiej połowy lat 2000 jest dosyć żałosne i żenujące.
    Żałosne dla porównującego i żenujące dla tych co muszą te teksty czytać.
    Tu jest crash test Saxo:
    http://www.youtube.com/watch?v=M3FdnWU5ecg
    nie jest imponująco... ale...
    tu jest test sporo lat młodszego Freelandera (wprowadzony na rynek rok
    przed wycofaniem Saxo, więc technologicznie przepaść):
    http://www.youtube.com/watch?v=LMH6k06Lu8Q&feature=r
    elated
    widzisz jakąś istotną różnicę między Freelanderem a Saxo? Bo ja
    niespecjalnie.
    No to może akurat Freelander jest nędzny? No dobra, weźmy taką Vitarę z
    rocznikó 99-05 (czyli dajemy jej 4 lata przewagi)
    http://www.youtube.com/watch?v=_rwLaf_1ip4
    ups... no peszek, gorzej niż Saxo
    no to idźmy całościowo z rocznika wprowadzenia Saxo na rynek (1996):
    http://www.youtube.com/watch?v=s_hFog1Nskk
    http://www.youtube.com/watch?v=fzwzWI-WYBQ

    Discovery 2 - ciut lepiej niż Saxo
    Ford Explorer - żenada, na poziomie Saxo (pomijajac że to jeden z tych co
    sie przewracały jak brykający szczeniak, co namiętnie zrzucano na opony,
    tyle, nawet jeżeli to opony, to były one montowane fabrycznie)
    Grand Cherokee - no jest lepiej, co nie przeszkadza załatwić mu ciężkich
    uszkodzeń nóg (coś było o nogach wspominane, prawda??), oprócz tego to
    ZTCP, to Grand ma ramę, prawda?
    Isuzu Rodeo / Opel Frontera - klęska... na całej linii
    Chevy Blazer - to samo

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 29. Data: 2010-06-30 12:51:59
    Od: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>

    W dniu 30.06.2010 08:19, Piotr Klimek pisze:

    > Ogolnie Saxo to maly samochod i srednio sie nadaje na dlugie trasy.

    Wcześniej jeździłem pandą na długich trasach i nie miałem problemów.
    Jedyne czego brakowało to klimatyzacji ;-)

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 30. Data: 2010-06-30 13:09:55
    Od: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>

    W dniu 30.06.2010 11:57, kamil pisze:

    > Nowy Fiat 500 w crash testach wypada o niebo lepiej w porownaniu do tego
> [...]

    Ciężko jest porównywać dwa auta z różnych epok. Przeglądając crash testy
    popularnych i zbliżonych gabarytowo aut z okolic 2000 roku saxo nie
    wypada źle.

    Pozdrawiam
    Daniel