-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Saxo 1.1Pb lub 1.5ON
Date: Wed, 30 Jun 2010 06:19:49 +0000 (UTC)
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 27
Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
References: <i0av02$ltp$1@news.onet.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<i0dqb1$sl8$2@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.trojmiasto.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1277878789 4431 89.206.20.213 (30 Jun 2010 06:19:49 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jun 2010 06:19:49 +0000 (UTC)
X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
X-EKG: 832814
X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.26-2-686 (i686))
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2293282
[ ukryj nagłówki ]Dnia (Wed, 30 Jun 2010 00:00:43 +0200) ktos podajacy sie za Daniel Kubiak
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> Eksploatowalismy w rodzinie Saxo 1,5D z 1999 roku przez 7 lat i ponad
>> 100kkm. Nie znam drugiego tak oszczednego samochodu zarowno jesli chodzi o
>> spalanie jak i naprawy. Nasz egzemplarz poza okresowymi wymianami czesci
>> eksploatacyjnych nigdy nie mial zadnej powaznej awarii. Tylko raz byl
>> holowany z powodu padnietego immobilizera. Spalanie to pomiedzy 4,5L a 6L.
>> Srednia to 5,5L. Jezeli chodzi o dynamike to diesel jest strasznie
>> mulowaty, cos w okolicach 20s do 100km/h a powyzej 100 praktycznie brak
>> dynamiki (chociaz mozna go rozbujac do 160km/h - ale zajmuje to wieki).
>>
>> Przypadloscia tych samochodow jest tylna belka, jesli nie byla robiona na
>> bierzaco to trzeba sie przygotowac na koszt w okolicach 600-1000zl po
>> zakupie, jesli sie o nia dba to trzeba to robic co okolo 50kkm.
>>
>> Jesli jestes zainteresowany to moje Saxo jest na sprzedaz :)
>>
> Dzięki za odpowiedź. Wychodzi na to, że 1.5D raczej nadaje się do miasta
> niż poza ;-)
Ogolnie Saxo to maly samochod i srednio sie nadaje na dlugie trasy.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02
Następne wpisy z tego wątku
- 30.06.10 11:54 kamil
- 30.06.10 11:57 kamil
- 30.06.10 12:19 Waldek Godel
- 30.06.10 12:41 Waldek Godel
- 30.06.10 12:51 Daniel Kubiak
- 30.06.10 13:09 Daniel Kubiak
- 30.06.10 13:13 Piotr Klimek
- 30.06.10 13:40 kamil
- 30.06.10 13:43 kamil
- 30.06.10 13:45 kamil
- 30.06.10 13:48 kamil
- 30.06.10 16:44 to
- 30.06.10 16:53 to
- 30.06.10 19:54 ToMasz
- 30.06.10 21:30 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)