  • 21. Data: 2009-05-12 05:56:07
    Temat: Re: Satelita na uboczu - jak?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Krzysiek pisze:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:gu9u2g$37u$1@news.onet.pl...

    > Zaraz, zaraz, kodowanie kodowaniem, ale jak ktoś wcześniej
    > napisał TVP1, TVP2, TVN, TVN7 jest nie kodowane,
    > a tylko o tą opcję mi chodzi.

    są kodowane.
    tyle że dla posiadaczy tnk bez opłat.

    pawell

  • 22. Data: 2009-05-12 08:42:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k.m(bez tego)@neostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Zaraz, zaraz, kodowanie kodowaniem, ale jak ktoś wcześniej
    > napisał TVP1, TVP2, TVN, TVN7 jest nie kodowane,

    Nieprawda.
    Jak najbardziej jest kodowane i bez zakupu odpowiedniej karty startowej nic
    nie zrobisz.
    Jak rozumiem chodzi Ci o TnK - wtedy po jednorazowym zakupie startera w/w
    programy nie wymagają ponownych opłat, ale kodowane są jak najbardziej.

  • 23. Data: 2009-05-12 08:42:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > ale za to u mnie ma się pojawić ;-)