    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Date: Mon, 7 May 2012 18:41:27 -0500

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:jo8j9j$m9a$1@inews.gazeta.pl...

    > No bo u nas w cywilizacji programuje sie po to zeby miec ulubione kanaly
    > pod jednym przyciskiem :-)
    >
    > Do USA ta moda tez zreszta dotarla ... za to tunera kablowki u rodzicow
    > nie potrafie zaprogramowac i sie przyzwyczaili i wciskaja
    > np 107 :-)

    Ale co mają przyzwyczajenia i tradycje z inteligencją wspólnego?
    Takie oceny inteligencji na odległość trącą dla mnie trochę
    kompleksami niedowartościowania samego oceniającego...

    > Tym niemniej niektorzy za te 400$ potrafili zabic.

    I znów nie jest to dobry wyznacznik bo nie za takie kwoty ludzie
    tracili życie... Czasem można krzywo popatrzeć i stracić życie!
    I to nie tylko w USA - wystarczy się przejść po mieście po meczu
    piłki nożnej w PL. Nie bądźmy śmieszni z tym zabijaniem jako
    jakiś wyznacznik...

    et.com/electronics/0-6342420-1304-7654493.html

    > Wiesz, on nadal byl duzy i ciezki, widac bylo ze pamieci polprzewodnikowe
    > rosna, postep byl szalony, za rok mozna bylo sie spodziewac czegos
    > lepszego ... no i rynek byl ograniczony. Tylko dla wyznawcow kosciola :-)

    I znowu oceniasz ze swojej, polskiej perspektywy centusia co to dwa lata
    wybiera komputer zanim kupi, bo to procesory wchodzą nowe, bo to
    dyski tanieją, bo to dostanę nowy system itp... Nie wszyscy tak podchodzą
    do zagadnienia kupowania gadżetów. To jest często impuls: podoba mi się,
    chce mieć, nie ma problemu że mnie nie stać -> kupuję. A za rok? Kto się
    będzie tym martwił? Za rok kupię sobie nowe... A przez rok się pobawię.
    Życie jest krótkie, szkoda go marnować na wieczne czekanie, odwlekanie.

    Skoro tak trzymasz sie jego recenzji to napisal tez to:
> [...]
    file-transfer speeds."

    > W samochodzie tez nie masz radia FM?
    > Masz, pewnie glupi jestes i dales sie nabrac na niepotrzebny gadzet :-)

    Mam w samochodzie i szczerze powiedziawszy tylko tam słucham.
    Nie wpadłoby mi do głowy słuchać go z mp3 czy telefonu...
    Poza tym - pisalismy o tym, ze radyjko FM mozna dokupic do iPhone
    jako podlaczana funkcja zewnetrzna.

    >>> P.S. Mowisz ze 16GB w iphonie to az za duzo ? To po co Apple wypuscil

    > No jak nie - muzyczki nie potrafi zagrac i trzeba chodzic z dwoma
    > iProduktami ? :-)

    Znasz powiedzenie o tym że jak urządzenie próbuje być dobre
    do wszystkiego to kończy na tym że nie jest dobre do niczego?
    Ci co noszą ze sobą więcej niż 16GB muzyki na codzień to raczej
    wyjątek niż reguła. To naprawdę jest sporo muzyki!!!
    Poza tym, iPhone4 był oferowany w wersjach 16 i 32GB a teraz
    z tego co wiem, iPhone4 jest oferowany również w wersji 64GB.