  • Data: 2012-05-07 15:38:56
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >No i nie znając lokalnych warunków w USA oceniasz jego inteligencję
    >na podstawie warunków panujących w PL. Dlaczego takie kryterium?

    No bo u nas w cywilizacji programuje sie po to zeby miec ulubione
    kanaly pod jednym przyciskiem :-)

    Do USA ta moda tez zreszta dotarla ... za to tunera kablowki u
    rodzicow nie potrafie zaprogramowac i sie przyzwyczaili i wciskaja np
    107 :-)

    >Pensje w USA są różne. Fakt. Jednak minimalna płaca w Polsce ile?
    >1500zł miesięcznie? Minimalna płaca w USA to $8.25 za godzinę...
    >8.25x160godzin = $1320 miesięcznie licząc 4x40 godzin na miesiąc.
    >Jeszcze większa dysproporcja będzie jak sobie porównasz zarobki
    >w różnych zawodach, na różnych stanowiskach... Generalnie ludzie
    >zarabiają tu kwotowo ze 4 razy więcej niż w Polsce. A zatem sam
    >widzisz że te $400 za gadżet dla Ciebie to tak jak $100 dla
    >Amerykanina.

    Tym niemniej niektorzy za te 400$ potrafili zabic.

    et.com/electronics/0-6342420-1304-7654493.html

    >A widzisz. No ale Polaczki z kompleksami będą na podstawie sprzedaży
    >iPoda oceniać niską inteligencję Amerykanów bo "wydają dużo kasy na
    >gadżet"

    Wiesz, on nadal byl duzy i ciezki, widac bylo ze pamieci
    polprzewodnikowe rosna, postep byl szalony, za rok mozna bylo sie
    spodziewac czegos lepszego ... no i rynek byl ograniczony. Tylko dla
    wyznawcow kosciola :-)

    >Znów porównujesz polskie warunki do warunków amerykańskich...
    >Tu radio FM nie jest tak popularne jak w Europie. Nigdy nie było.
    >Ludzie też masowo nie robili list przebojów aby nagrywać utwory
    >"zachodnie" na taśmach w Grundingu... Inny świat, inna rzeczywistość.
    >Ocenianie kogoś w USA i jego zachowania na podstawie swoich
    >polskich metryk to dla mnie objaw zaściankowości i braku orientacji

    Ale to nie ja to wytknalem, tylko autor recenzji. Widac mu troche
    brakowalo :-)

    W samochodzie tez nie masz radia FM? Masz, pewnie glupi jestes i dales
    sie nabrac na niepotrzebny gadzet :-)

    >iPhone to nie iPod...

    No jak nie - muzyczki nie potrafi zagrac i trzeba chodzic z dwoma
    iProduktami ? :-)

    J.