  • Data: 2012-05-07 17:38:02
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kakmar" napisał w wiadomości grup
    Dnia 07.05.2012 Waldek Godel <n...@y...org>
    napisał/a:

    >Daty datami ale, przedstawiany był jako ten dobry karmiony płytami
    >z półki za pomocą specjalnego programu. Bez szans na takie szaleństwo
    >wymiany plików jak inne mp3grajki.

    Ja tam nie wiem, ale spojrz na daty.
    Najpierw Apple wypuscil iTunes jako osobny program, ktory umozliwial
    granie na macu tych mp3 ukradzionych nie wiadomo gdzie, potem je
    swietnie kopiowal do ipoda, a dopiero dwa lata pozniej Apple zalozylo
    sklep z piosenkami ..

    >I właśnie Apple się udało podpisać umowy z wytwórniami. A głównym
    >przyczynkiem sukcesu złego Napstera była niedostępność legalnych
    >empetrójek, połączona z niewygodą samodzielnego ich przygotowywania.
    >To samo stało się postawą sukcesu ipoda. Łatwo dostępne kawałki
    >w dobrej cenie, która czyni zgrywanie płyty bezsensownym.

    A bylo przeczytac co linkowalem
    "The Nomad's Play Center 2 software is one of the best ones we have
    come across, with an easy, intuitive interface and a built in MP3
    player. Like the Personal Jukebox, the Nomad Jukebox can rip CD's
    directly into player, one of our favorite features."

    Na rok przed ipodem.

    No ale plyte trzeba bylo miec, jeden utwor moze byc tanszy.

    J.