  • 11. Data: 2010-11-13 21:00:51
    Temat: Re: Samsung Wave 723
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisał:

    > To masz niezły przecież telefon, tylko WiFi mu brakuje.

    Owszem, nie narzekam. WiFi mi zwisa, wolę sprawny Bluetooth.
    Dlatego Omnię oddałem najstarszemu dziecku.

    > A mnie napisałeś, że Samsunga to byś nie wziął.

    Samsunga Monte. Oczywiście, że dla mnie byłby to krok w tył. Natomiast
    chętnie bym się zapoznał z Samsungiem Wave (nawet tym okrojonym) i z
    systemem Bada. Jak nie podpasuje - nic strasznego. Ostatecznie mam żonę i
    trójkę dzieci czyhających na nowy aparat ;-)

    JoteR

  • 12. Data: 2010-11-13 21:04:25
    Temat: Re: Samsung Wave 723 (iJasio warning)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jan Strybyszewski" napisał:

    > Samsung 723 jak i 533 nie ma Samsungiem Wave, NIC WSPOLNEGO.

    Dziwne, w internecie piszą, że system operacyjny.

    > Prosze nie zachwycac sie softem na Samsunga Wave
    > bo zaden z tych programow nie pojdzie na 723 u 533

    Mnie bardziej interesuje oprogramowanie od strony PC.
    Ja doskonale zdaję sobie sprawę, że 723 to jest mniej niż 8500.
    Ale mnie bardziej rajcuje ta klapka w 723 niż FIFA 2010 w 8500.

    JoteR

  • 13. Data: 2010-11-13 21:42:30
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-13 22:00, JoteR pisze:

> [...]
    > systemem Bada. Jak nie podpasuje - nic strasznego. Ostatecznie mam żonę i
    > trójkę dzieci czyhających na nowy aparat ;-)

    Dasz któremuś dziecku ten 723 to pewnie będzie zadowolone. No chyba, że
    dziecko jest bardziej wymagające i chciałoby z Wifi :-) Widziałam
    śliczne telefoniki z kolorem złotej obudowy (jak na złość zapomniałam
    jaka to marka, ale nie Nokia z prawdziwego złota) to mógłbyś żonie takie
    coś pod choinkę od Mikołaja podłożyć :-)
    Tak tylko sobie plotę, bo Ty sam najlepiej wiesz co by się przydało :-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-11-13 22:32:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-13 22:04, JoteR pisze:

    > Dziwne, w internecie piszą, że system operacyjny.

    No Windows 3.11 z Windows 7 tez maja cos wspolnego nazwe.

    > Mnie bardziej interesuje oprogramowanie od strony PC.

    Kies

    > Ja doskonale zdaję sobie sprawę, że 723 to jest mniej niż 8500.
    > Ale mnie bardziej rajcuje ta klapka w 723 niż FIFA 2010 w 8500.

    To kup F480 tez ma klapke. Nowe Wavy to takie rozwiniecie Avilli i F480
    w strone wspolnej platformy systemowej. Bardzo fajny pomysl ale nie
    nalezy oczekiwac iz sa to mniejsze wersje duzego Wave. Nie ta
    technologia nie ten oprogramowanie.

  • 15. Data: 2010-11-13 23:43:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jan Strybyszewski" napisał:

    > No Windows 3.11 z Windows 7 tez maja cos wspolnego nazwe.

    Ale te systemy dzieli kilkunastoletni okres, w czasie którego nastąpił
    olbrzymi postęp technologiczny.

    > Kies

    Ściągnąłem ;-/ To faktycznie funkcjonalnie jeszcze gorsze niż New PC Studio.

    > To kup F480 tez ma klapke.

    Przecież kupiłem, za co żeś mi w ubiegłym roku naurągał tu na grupie ;->

    > Nowe Wavy to takie rozwiniecie Avilli i F480 w strone wspolnej platformy
    > systemowej.

    Wspólnej? Napisałeś "WSPÓLNEJ"? Zaczynasz się plątać w zeznaniach ;->

    > Bardzo fajny pomysl ale nie nalezy oczekiwac iz sa to mniejsze wersje
    > duzego Wave. Nie ta technologia nie ten oprogramowanie.

    Się zobaczy. Jak potanieją po Nowym Roku, to może kupię i dużego. Chociaż z
    wiekiem robię się coraz mniej wymagający i ten 723 ze swoją nienachalną
    rozdzielczością w zupełności by mi wystarczył.

    JoteR

  • 16. Data: 2010-11-14 11:34:23
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu So 13 11 2010 21:50, animka pisze:

    > To masz niezły przecież telefon, tylko WiFi mu brakuje.

    Tak z ciekawości: ile hot-spotów Wi-Fi znasz?

    --
    ALEX CloneTrooper

  • 17. Data: 2010-11-14 14:36:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-14 00:43, JoteR pisze:

    > Ale te systemy dzieli kilkunastoletni okres, w czasie którego nastąpił
    > olbrzymi postęp technologiczny.

    Tak samo jak dzieli Wave od Wave 533 i 723

    > Przecież kupiłem, za co żeś mi w ubiegłym roku naurągał tu na grupie ;->

    Kazdy ma swoje leki i fobie i kupuje telefony z kosmosu.

    > Wspólnej? Napisałeś "WSPÓLNEJ"? Zaczynasz się plątać w zeznaniach ;->

    Tak samo jak Windows 7 uruchamia programy od Windows 95. Ale jakos w
    druga strone to nie dziala.

    > Się zobaczy. Jak potanieją po Nowym Roku, to może kupię i dużego.
    > Chociaż z wiekiem robię się coraz mniej wymagający i ten 723 ze swoją
    > nienachalną rozdzielczością w zupełności by mi wystarczył.

    Szkoda ze bedzie beta testerem ale i taklepszy to pomysl od nonOS

  • 18. Data: 2010-11-14 15:46:25
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-14 12:34, ALEX pisze:

    > Tak z ciekawości: ile hot-spotów Wi-Fi znasz?

    Mam gdzieś linka do tej informacji, ale z pamięci to wiem, że na
    Krakowskim Przedmieściu, PL. 3-ch Krzyży, Bemowo, bodajże Galeria
    Mokotów. Na razie mnie to nie interesowało za bardzo. Fakt, że na
    Sadybie nie ma i raczej nie będzie, a szkoda.

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-11-14 15:56:35
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Hot Spotów w stolicy jest całkiem sporo
    http://www.wifi4free.pl/miasta/wifi/hotspot/389,wars
    zawa/

  • 20. Data: 2010-11-14 16:53:13
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-14 16:56, SERG pisze:
    > Hot Spotów w stolicy jest całkiem sporo
    > http://www.wifi4free.pl/miasta/wifi/hotspot/389,wars
    zawa/

    Ja cie kręcę! :D
    To ja mam pod domem:
    Hotspot
    Miasto:
    Warszawa
    Adres:
    ul. Korczyńska 6a
    Miejsce:
    Sadyba - Limanowskiego

    Tylko czy w mieszkaniu będzie działało czy tylko na dworzu?

    --
    animka