    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Wave 723 (iJasio warning)
    Date: Sat, 13 Nov 2010 23:32:39 +0100

    W dniu 2010-11-13 22:04, JoteR pisze:

    > Dziwne, w internecie piszą, że system operacyjny.

    No Windows 3.11 z Windows 7 tez maja cos wspolnego nazwe.

    > Mnie bardziej interesuje oprogramowanie od strony PC.

    Kies

    > Ja doskonale zdaję sobie sprawę, że 723 to jest mniej niż 8500.
    > Ale mnie bardziej rajcuje ta klapka w 723 niż FIFA 2010 w 8500.

    To kup F480 tez ma klapke. Nowe Wavy to takie rozwiniecie Avilli i F480
    w strone wspolnej platformy systemowej. Bardzo fajny pomysl ale nie
    nalezy oczekiwac iz sa to mniejsze wersje duzego Wave. Nie ta
    technologia nie ten oprogramowanie.