    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ
    Date: Wed, 15 Sep 2010 23:14:53 +0200

    > No dobra, tylko po co samsung wypisuje takie rzeczy na swojej stronie?
    > Toż to ewidentny powód do różnych domniemań i antyreklama :) Ewentualnie
    > fajny dupochron w razie wtopy :) W jednym dużym sklepie komputerowym
    > powidziano mi kiedyś, w tajemnicy, że nie sprzedają wogóle napędów
    > optycznych samsunga bo mają dość lawinowych reklamacji ;)

    Oj, nie chce tłumaczyć samsunga, bo to tylko marka, sprzęt jest
    produkowany w wielu fabrykach, często te same obsługuje Samsunga,
    seagate, wd itp.

    Odnośnie sprzedaży detalicznej, fakt jest faktem - klient oczekuje
    jakiejś jednoznacznej decyzji typu seagate dobry, samsung zły itd..
    mówic można, jeżeli koniecznie chcesz sprzedać 1 szt., zaś gdy
    rozmawiasz o kontrakcie 1000 razy większym (czy to sprzęt czy usługi),
    to nie ma się co bawić w takie filozofie... wszystkie padają wd,
    seagate, samsung, we wszystkich pojawiają się problemy nawet zaraz po
    zakupie w hurtowni..

    Oczywiście bywają szczególne sytuacje, ja miałem złe doswiadczenia z
    WD15EADS, kupiłem 4, wszystkie wymieniłem w jakiejś perspektywie
    czasowej, 2 na korekte, dwa na nowe, te nowe też padły.. Teraz już nie
    ma EADS jest EARS, nie bawiłem się, ale pamięc pozostał. Może tym samym
    kierował się sprzedawca - czort wie :)

    tak 'w tajemnicy' powiem, ze trudno mi sie sprzedaje seagate, bo na
    rynku jest w obrocie sporo 'certified repaired, tanszych o 10-20%', no
    nawet kupujac 100-500 sztuk, cenowo nie bede z nimi konkurowal. Takich
    story jest znacznie wiecej :)

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/