  • 1. Data: 2009-07-29 06:40:29
    Temat: Samsung NC10 i modem HSDPA
    Od: "b...@o...pl" <b...@o...pl>

    Witam wszystkich.

    W wiadomości <7...@n...onet.pl> pytałem o pomoc w
    zakupie netbooka i dzięki Waszym informacjom, wybór padł na Samsunga NC10.

    Mam tylko jedno pytanie z nim związane.

    Chodzi mi mianowicie o wbudowany modem HSDPA. Czy jest on zgodny "w dół"? To
    znaczy, czy będzie też działał w miejsach, gdzie w najlepszym razie dostępny
    jest EDGE?

    Pytam, pownieważ często wyjeżdżam daleko od miasta i nie chciałbym przepłacać
    za HSDPA i później dodatkowo kupować drogi modem na USB. Jak to wygląda w
    praktyce?

    Dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2009-07-29 08:29:56
    Temat: Re: Samsung NC10 i modem HSDPA
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    b...@o...pl pisze:
> [...]
    > za HSDPA i później dodatkowo kupować drogi modem na USB. Jak to wygląda w

    Na 99% jest zgodny w dół, miałem do czynienia z różnymi zewnętrznymi
    modemami i nie było problemu, HSDPA, potem EDGE, a w końcu GPRS. Nie
    wiem jaki tam konkretnie jest modem - na jakim chipsecie.

  • 3. Data: 2009-07-29 09:34:58
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Na 99% jest zgodny w dół, miałem do czynienia z różnymi zewnętrznymi

    Na 100%!

    > modemami i nie było problemu, HSDPA, potem EDGE, a w końcu GPRS. Nie
    > wiem jaki tam konkretnie jest modem - na jakim chipsecie.

    A to można sobie wyguglać, nawet daleko nie szukając.
    ;-)

    zyga