  • Data: 2011-05-30 09:02:04
    Temat: Re: Samsung Galaxy S czy coś innego?
    Od: "ATA" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tanio? 1050 zł za telefon to dla ciebie tanio?

    ten telefon to w zasadzie komputer

    Jeśli ktos potrzebuje tylko do rozmow to byloby drogo

    Ale na tym mogę zrobić w zasadzie wszystko co na komputerze

    Ma przyzwoity aparat, zrobione zdjęcia można odrazu ogladac na
    TV LED Samsunga i robić prezentacje

    można nagrane filmy odtwarzac w dobrej jakosci na TV kliknięciem klawisza

    jest bardzo szybki w przypadku wymagających aplikacji jednak się to przydaje
    mnie np w Desire drazni predkosc jego na virtualnej pamieci, którą musiałem
    stworzyć bo wbudowanej było mi mało niestety i telefon przymulał

    Na telefonie przeglądam monitoring domu na programie DMSS jak i monitoring i
    firmy, właczam zdalnie alarm satela
    w obu lokalizacjach jak i mogę zdalnie wyłączyć otworzyć drzwi i rolety
    zamknąc właczyć podlewanie trawnika otworzyć bramę garażową
    zdalnie w przypadku dostawy.

    Posiada przejrzysty ekrat pozwalający na szybką edycję email przesyłanie
    informacji

    Mogę zdalnie logować się na komputery w firmie i w domu np przez VNC jak i
    TimeVievera, na servery przez klienta ssh itp.

    w zasadzie zrobić mozna wszystko co na zwyklym komputerze, ile dałeś za
    swojego laptopa?

    uważasz ze to drogo?

    pozdrawiam