  • 1. Data: 2009-09-13 12:40:31
    Temat: Sample z G11 z rawami
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://www.swiatobrazu.pl/canon_powershot_g11_w_tatr
    ach__pierwsze_zdjecia_testowe.html

  • 2. Data: 2009-09-13 17:08:22
    Temat: Re: Sample z G11 z rawami
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > http://www.swiatobrazu.pl/canon_powershot_g11_w_tatr
    ach__pierwsze_zdjecia_testowe.html

    Jak oceniacie jakość tych zdjęć? Wciąż waham się między tym aparatem a
    jakąś tańszą lustrzanką - pytanie brzmi czy warto?

    Swoją drogą chętnie zobaczyłbym kawałek filmu nakręcony tym aparatem.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 3. Data: 2009-09-13 17:13:21
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Grzegorz Brycki:

    > Jak oceniacie jakość tych zdjęć? Wciąż waham się między tym aparatem a
    > jakąś tańszą lustrzanką - pytanie brzmi czy warto?

    Ale w jakich warunkach chcesz robić zdjęcia?

  • 4. Data: 2009-09-13 18:24:29
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Grzegorz Brycki pisze:
    ach__pierwsze_zdjecia_testowe.html

    > Jak oceniacie jakość tych zdjęć? Wciąż waham się między tym aparatem a
    > jakąś tańszą lustrzanką - pytanie brzmi czy warto?

    A po co ci lustrzanka? Żeby odkryć, że zdjęcia i tak będą do d... bo nie
    masz lepszego obiektywu?
    A jak już uzbierasz na lepszy obiektyw, to się okaże, że to jednak słaba
    lustrzanka, bo w ciągu 2 lat wyszło już z 2 następców o wiele "lepszych"
    i idziesz kupić następny aparat, a zdjęcia jakie były takie są. :P

    Jeśli jeszcze nie popadłeś w tę błędną pogoń za sprzętem (w
    przeciwieństwie do większości z nas tu na grupie), to kup G11 albo
    Panasonica LX3 i ciesz się wysoką jakością zdjęć, poręcznością i
    niewielkimi wydatkami.

    > Swoją drogą chętnie zobaczyłbym kawałek filmu nakręcony tym aparatem.

    Taki film jaka optyka. Nie jest zły, ale tylko VGA, co jest
    nieporozumieniem ze strony Canona. Ale do Canonów jest CHDK (Canon Hack
    Developement Kit), który umożliwia zmianę kompresji filmu, jeśli jakość
    jest dla ciebie za niska. Canon chyba cały czas używa MJPG.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 5. Data: 2009-09-13 18:25:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Paweł W. pisze:

    > Jeśli jeszcze nie popadłeś w tę błędną pogoń za sprzętem (w

    OBŁĘDNĄ

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-09-13 18:51:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-13 19:08:22 +0200, Grzegorz Brycki <g...@o...pl> said:

    ach__pierwsze_zdjecia_testowe.html

    Jak

    > oceniacie jakość tych zdjęć?

    100-400 znośnie, 800 słabo, więcej małoużywalne

    > Wciąż waham się między tym aparatem a jakąś tańszą lustrzanką - pytanie
    > brzmi czy warto?

    IMHO warto jeszcze chwilę poczekać na testy Panasa GF1. Rozmiar body
    bardzo zbliżony do G11, niestety obiektyw znacznie bardziej nieporęczny
    w transporcie (mam na myśli kita), tu Olek sobie lepiej poradził (acz
    bez wbudowanej stabilizacji). Ale jak ktoś lubi stałki, to z 20 jest
    niewiele głębszy od Canona.

    de Fresz

  • 7. Data: 2009-09-13 19:23:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Grzegorz Brycki pisze:
    ach__pierwsze_zdjecia_testowe.html

    > Jak oceniacie jakość tych zdjęć? Wciąż waham się między tym aparatem a
    > jakąś tańszą lustrzanką - pytanie brzmi czy warto?

    Miała być rewolucja, a jest podobnie ja w poprzednich G tylko pikseli
    mniej. Ale nadal z kompaktów nie ma wiele lepszych.

    Jednak moja teoria, że im więcej pikseli tym lepiej tu się ziściła.
    Zdjęcia z G10 po przeskalowaniu do 10Mpx wyglądałyby lepiej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2009-09-13 19:32:27
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Paweł W. pisze:
> [...]
    > przeciwieństwie do większości z nas tu na grupie), to kup G11 albo
    > Panasonica LX3 i ciesz się wysoką jakością zdjęć, poręcznością i

    To podejście bardzo mi się podoba i tak zapewne zrobię. G11 albo LX3
    który również mi przypadł go gustu, patrzę też na GF1 - trochę droższy i
    zastanawia mnie czy b. w stanie to wykorzystać w ogóle.

    To co urzeka takiego amatora jak ja jest... ustawne LCD :))

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 9. Data: 2009-09-13 20:28:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Grzegorz Brycki wrote:
> [...]
    > który również mi przypadł go gustu, patrzę też na GF1 - trochę
    > droższy i zastanawia mnie czy b. w stanie to wykorzystać w ogóle.

    no to jeszcze popatrz na G1 który jest sporo tańszy i ma zajebisty EVF.

  • 10. Data: 2009-09-19 13:35:33
    Od: kibic <a...@o...pl>

    On 13 Wrz, 21:23, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Miała być rewolucja, a jest podobnie ja w poprzednich G tylko pikseli
    > mniej. Ale nadal z kompaktów nie ma wiele lepszych.

    Z całym szacunkiem ale G ówno prawda jest zdecydowanie lepiej. Miasto
    nocą na ISO800 nie ma takich plam w cieniach Jak w G10. Zobacz sobie
    sample z S90 ISO800 są na dpreview. ISO500 jest czyste!!! IS1600
    uzywalne nieco lepiej jak ISO400 z A650is