  • 11. Data: 2012-04-24 13:41:29
    Temat: Re: Samodzielne odświeżenie klimatyzacji
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Apr 24, 12:26 am, kkk <m...@g...com> wrote:

    > ...a jeszcze "porządniej" tzw ultradźwięki.

    Tia i jedno i drugie o kant d... potłuc.
    Jeśli ma bagno w przewodach i na parowniku to nic mu to nie da, no
    może da na 2-3 dni, tydzień ;) później w abarot to samo.

    Pozdrawiam !

  • 12. Data: 2012-04-24 18:43:18
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    (..)
    > po co. Podpowiecie?
    wyobraź sobie że ktoś pił kawe/herbate. napluł trochę do szklanki. Po 2
    miesiącach masz taką ładną narośl i obce życie biologiczne. Jak Twoim
    zdaniem najlepiej ją i jej zapach usunąć:
    ozonem
    ultradzwiękami
    chemicznie+mechanicznie

    Niestety niema nagrody za prawidłową odpowiedź. jeśli masz dobre dojście
    do parownika, lub chociaż w jego pobliże, wlej tam jakiś środek
    chemiczny zabijający zarazki ( nawet domestos) i wypłucz go wodą
    najlepiej z myjki ciśnieniowej.

    ToMasz

    Ps uwaga na domestosa bo niewiadomo czy nie zje aluminium

  • 13. Data: 2012-04-24 19:28:39
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 24 Kwi, 11:42, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:
    > Powitanko,

    > Jesli to firma Pitstop w centrum DC, to odradzam. Oszusci, pisalem o tym.

    Jeśli ktoś ma jakiekolwiek pojęcie (choćby blade) to wie, że "full
    wypas serwis klimatyzacji za 49 zł" jest tyle samo warty co wiele
    innych ofert na gruponie czyli sprawnym autem lepiej tam nie jechać :)

  • 14. Data: 2012-04-24 19:32:54
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 24 Kwi, 07:50, "PM" <x...@w...pl> wrote:

    > dlaczego?
    > przeciez to tylko inny sposób rozpylenia tej samej substancji.

    diabeł tkwi w szczegółach - nawet gdyby to była ta sama substancja to
    właśnie o sposób jej rozpylenia się rozchodzi (dokładnie o "mgłę"
    której nie uzyskasz żadnym "granatem")

  • 15. Data: 2012-04-24 19:35:29
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 24 Kwi, 13:41, Czarek Daniluk <c...@c...com> wrote:

    > Jeśli ma bagno w przewodach i na parowniku to nic mu to nie da,

    ...a jeśli nie ma? :)

  • 16. Data: 2012-04-24 19:52:55
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 24 Kwi, 18:43, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > miesiącach masz taką ładną narośl i obce życie biologiczne. Jak Twoim
    > zdaniem najlepiej ją i jej zapach usunąć:

    Zdziwiłbyś się... Poczytaj o ultradźwiękach (to jedynie nazwa
    potoczna) za ich pomocą ma być dostarczona substancja skuteczniej
    walcząca z "naroślą" niż "Twój" domestos, nie chodzi o przypudrowanie
    tylko o zabicie grzyba i zapewniam Cię, że o ile układ nie jest
    maksymalnie zagnojony od lat - to zabieg przeprowadzony poprawnie
    dobrym preparatem - zadziała. No tyle, że to nie może kosztować 5zł -
    jak na gruponie.
    Mechaniczny sposób zawsze będzie mocno skuteczny tylko nie wiem czy
    chcesz wydawać kilkaset złotych na rozebranie niektórych aut aby się
    dostać tam gdzie trzeba.....

  • 17. Data: 2012-04-24 21:19:15
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Celowo piszę odświeżenie, a nie odgrzybienie itp, bo wiem, że porządnie
    > działa
    > tylko ozonowanie. Chodzi o dostępne powszechnie środki w spraju, nie
    > pianka
    > psikana do kanałów ,tylko spray puszczany przy zamkniętym obiegu. Daje to
    > jakikolwiek efekt odświeżenia, zmienia się zapach etc?

    Zmieni sie zapach na dwa dni. Jak chcesz samemu to srodek Wurth do psikania
    bezposrednio na parownik. Nic innego nie ma sensu.

    Dysiek

  • 18. Data: 2012-04-24 23:19:50
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-04-24 19:32, kkk pisze:

    > diabeł tkwi w szczegółach - nawet gdyby to była ta sama substancja to
    > właśnie o sposób jej rozpylenia się rozchodzi (dokładnie o "mgłę"
    > której nie uzyskasz żadnym "granatem")

    no i co ta mgła robi hę?
    pewnie skrapla się na grzybie

  • 19. Data: 2012-04-25 00:54:51
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-04-24 21:19, Dysiek pisze:

    > Zmieni sie zapach na dwa dni. Jak chcesz samemu to srodek Wurth do psikania
    > bezposrednio na parownik. Nic innego nie ma sensu.

    ma.
    Zrobienie sobie generatora ozonu i zapuszczenie go na pół godziny. Wurth
    przy czymś takim to cienki bolek..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 20. Data: 2012-04-25 10:04:09
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-24 19:28, kkk pisze:

    > Jeśli ktoś ma jakiekolwiek pojęcie (choćby blade) to wie, że "full
    > wypas serwis klimatyzacji za 49 zł" jest tyle samo warty co wiele
    > innych ofert na gruponie czyli sprawnym autem lepiej tam nie jechać :)

    Może w biednym mieście jest taniej.

    > http://www.citeam.pl/oferty/lodz/serwis-klimatyzacji
    -w-aucie-3?utm_source=citeam-newsletter&utm_medium=e
    mail&utm_campaign=newsletter-2012-04-25%2000:30:00%2
    0+0200-lodz-10412-11407-11223-9121-10731-8923-9683-1
    0536-10210-9822&e=c&uid=563388&nid=8009&t=4e4e66f7d4
    2122b88e8a641216d77cbbff72a84b&utm_term=Motoryzacja

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P