  • 1. Data: 2012-04-23 18:31:03
    Temat: dokladna cena przerejestrowanie wozu
    Od: "mumin" <m...@d...in>

    Auto będę przejestrowywał w Poznaniu, bo tu mieszkam, a wóz ma jeszcze
    stare czarne blachy z innego województwa.
    http://bip.poznan.pl/bip/sprawy/rejestracja-przereje
    strowanie-uzywanego-pojazdu,1742/
    Na jakie opłaty mam się dokładnie przygotować, myślałem że 180,50 zł, ale
    zmyliła mnie dołączona tabelka
    http://bip.poznan.pl/public/bip/druki.html?co=show&d
    r_id=128775&type=pdf
    jest menu jak w restauracji :) czy muszę coś tu jeszcze doliczyć, czy w
    tych 180,50 zł już mam wszystko co potrzeba?
    Sorry za lamerię.

  • 2. Data: 2012-04-23 18:38:42
    Temat: Re: dokladna cena przerejestrowanie wozu
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-23 18:31, mumin pisze:
> [...]
    > jest menu jak w restauracji :) czy muszę coś tu jeszcze doliczyć, czy w
    > tych 180,50 zł już mam wszystko co potrzeba?

    Nie wiem jak liczyłeś te 180,50 ale IMO płacisz za:

    dowód rejestracyjny (tzw. twardy)
    pozwolenie czasowe "urzędowe" (tzw. miękkie)
    nalepkę na szybę
    komplet znaków (nalepki na tablice)
    tablice rejestracyjne samochodowe

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-04-23 18:54:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Grejon w <news:jn40iq$u0i$1@usenet.news.interia.pl>:

    strowanie-uzywanego-pojazdu,1742/
    r_id=128775&type=pdf

    > Nie wiem jak liczyłeś te 180,50 ale IMO płacisz za:

    > dowód rejestracyjny (tzw. twardy)

    54

    > pozwolenie czasowe "urzędowe" (tzw. miękkie)

    13,50

    > nalepkę na szybę

    18,50

    > komplet znaków (nalepki na tablice)

    12,50

    > tablice rejestracyjne samochodowe

    80

    Razem 178,50 plus 2 opłaty ewidencyjnej w sumie 180,50

    Ale mógł nie liczyć, tylko wybrać z Kart Dań pozycję:
    POJAZDY
    SAMOCHODOWE
    REJESTRACJA POJAZDU
    - pojazd nowy kupiony w salonie w Polsce
    - pojazd zarej. dotychczas w innym Urzędzie
    - pojazd z tablicami starego typu (czarnymi);-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 4. Data: 2012-04-23 18:55:02
    Od: "mumin" <m...@d...in>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    strowanie-uzywanego-pojazdu,1742/

    r_id=128775&type=pdf

    > Nie wiem jak liczyłeś te 180,50 ale IMO płacisz za:

    Wcale nie liczyłem, w przytoczonym pierwszym linku jest tak właśnie podane
    i jest gotowy blankiet wpłaty:
    Opłaty
    Na konto Urzędu Miasta Poznania Wydziału Finansowego - ING Bank Śląski S.A.
    nr konta 25 1050 1520 1000 0023 4950 2852, uiszcza się opłatę (warunkiem
    uznania opłaty bądź przelewu jest prawidłowe opisanie na dokumencie
    płatniczym nr nadwozia (VIN)/podwozia lub ramy pojazdu, którego dotyczy
    opłata oraz podstawy opłaty, na którą każdorazowo składa się opłata
    komunikacyjna i opłata ewidencyjna w kwotach wymienionych poniżej) - w
    przypadku pojazdów zarejestrowanych dotychczas w innym urzędzie lub
    posiadających tablice starego typu (tzw."czarne"):

    UWAGA: klikając na odpowiednią sumę opłaty, można przejść bezpośrednio do
    gotowego formularza wpłaty, który należy uzupełnić jedynie o dane
    wpłacającego, a następnie wydrukować

    a.. w wysokości 180,50 zł (w tym opłata komunikacyjna 178,50 zł oraz
    opłata ewidencyjna 2,00 zł) - w przypadku pojazdów samochodowych,

    > dowód rejestracyjny (tzw. twardy)
    > pozwolenie czasowe "urzędowe" (tzw. miękkie)
    > nalepkę na szybę
    > komplet znaków (nalepki na tablice)
    > tablice rejestracyjne samochodowe

    a to pozwolenie czasowe (wydawane na wniosek właściciela) potrzebne mi do
    czegoś? Co to daje?
    Dzięki za odpowiedź

  • 5. Data: 2012-04-23 18:56:49
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-23 18:54, 'Tom N' pisze:

> [...]
    >
    > 12,50

    > 80
    >
    > Razem 178,50 plus 2 opłaty ewidencyjnej w sumie 180,50

    No i OK, mi się po prostu nie chciało tego sumować :)

    PS. Pewnie jeszcze dojdzie jeszcze 3,5 opłaty w punkcie kasowym, chyba
    że przeleje na konto urzędu :)

  • 6. Data: 2012-04-23 18:57:48
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-23 18:55, mumin pisze:

    > a to pozwolenie czasowe (wydawane na wniosek właściciela) potrzebne mi
    > do czegoś? Co to daje?

    Składasz wniosek, jeśli zgubisz to wydane przez urząd albo straci
    ważność (OIDP ma 30 dni). Czyli nie.

  • 7. Data: 2012-04-23 19:29:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 23 Apr 2012 18:56:49 +0200, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >PS. Pewnie jeszcze dojdzie jeszcze 3,5 opłaty w punkcie kasowym, chyba
    >że przeleje na konto urzędu :)

    W urzędzie dzielnicy Warszawa Praga Południe i Warszawa Ursynów za
    wpłaty w kasie nic nie biorą.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2012-04-23 19:31:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 23 Apr 2012 18:55:02 +0200, "mumin" <m...@d...in> wrote:

    >a to pozwolenie czasowe (wydawane na wniosek właściciela) potrzebne mi do
    >czegoś? Co to daje?

    To tzw. miękki dowód rejestracyjny. Ważny 30 dni, z możliwością
    przedłużenia o dodatkowe 14 dni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2012-04-23 20:11:00
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-23 19:31, jerzu pisze:

    > To tzw. miękki dowód rejestracyjny. Ważny 30 dni, z możliwością
    > przedłużenia o dodatkowe 14 dni.

    mumin pytał o pozwolenie czasowe wydawane "na wniosek" a nie "z urzędu" :)

  • 10. Data: 2012-04-23 20:13:27
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

> [...]
    > jest menu jak w restauracji :) czy muszę coś tu jeszcze doliczyć, czy
    > w tych 180,50 zł już mam wszystko co potrzeba?

    Kilka dni temu przerejestrowywałem auto kupione we Wrocławiu na blachach
    Gdańskich. Zapłaciłem dokładnie 180,5 zł, dostałem nowe blachy,
    tymczasowy dowodzik i mam się zgłsic za tydzień po ten docelowy :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl