  • 21. Data: 2012-04-25 19:26:25
    Temat: Re: Samodzielne odświeżenie klimatyzacji
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-04-25 00:54, Michał Baszyński pisze:

    > ma.
    > Zrobienie sobie generatora ozonu i zapuszczenie go na pół godziny. Wurth
    > przy czymś takim to cienki bolek..

    Powiedz, że zrobiłeś i możesz wypożyczyć! :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 22. Data: 2012-04-25 23:32:15
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Powiedz, że zrobiłeś i możesz wypożyczyć! :)

    zrobiłem rok temu, ale zabieram się za przerabianie (dziś nawet kupiłem
    skrzynkę na obudowę), bo użytkowanie krzesła elektrycznego jest chyba
    bezpieczniejsze od używania tego ustrojstwa (10kV na wierzchu..) ;-)

    --
    Pozdr.
    Michał