    From: kkk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samodzielne odświeżenie klimatyzacji
    Date: Tue, 24 Apr 2012 10:52:55 -0700 (PDT)

    On 24 Kwi, 18:43, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > (..)> po co. Podpowiecie?
    >
    > wyobraź sobie że ktoś pił kawe/herbate. napluł trochę do szklanki. Po 2
    > miesiącach masz taką ładną narośl i obce życie biologiczne. Jak Twoim
    > zdaniem najlepiej ją i jej zapach usunąć:
    > ozonem
    > ultradzwiękami
    > chemicznie+mechanicznie

    Zdziwiłbyś się... Poczytaj o ultradźwiękach (to jedynie nazwa
    potoczna) za ich pomocą ma być dostarczona substancja skuteczniej
    walcząca z "naroślą" niż "Twój" domestos, nie chodzi o przypudrowanie
    tylko o zabicie grzyba i zapewniam Cię, że o ile układ nie jest
    maksymalnie zagnojony od lat - to zabieg przeprowadzony poprawnie
    dobrym preparatem - zadziała. No tyle, że to nie może kosztować 5zł -
    jak na gruponie.
    Mechaniczny sposób zawsze będzie mocno skuteczny tylko nie wiem czy
    chcesz wydawać kilkaset złotych na rozebranie niektórych aut aby się
    dostać tam gdzie trzeba.....