  • From: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    Subject: Re: Samodzielne czyszczenie matrycy.
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    <c...@o...googlegroups.com>
    <mqsdhasyi81j$.n8wxbomulqc8.dlg@40tude.net> <h6unto$c8k$1@news.onet.pl>
    <1...@4...net>
    <b...@s...googlegroups.com>
    Date: Mon, 24 Aug 2009 22:27:07 +0200

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 12:54:44 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > chlopie co ty mozesz wiedziec o prawdopodobienstwie.tyle razy sie juz
    > skompromitowales ze dalbys juz spokoj z wyglupami.

    Milcz, farmo.

    > chyba ze na zasadzie prawdopodobienstwa chesz zgadywac czym sie te
    > puszke wypelnia:
    >
    > FCKW tak nazywa sie ten gaz w jezyku producentow
    > czyli
    > Flour , Chlor ; Kohle , Wasserstoff
    > czyli florochlorki weglowodorow - nalezy do nich freon

    Chemicy na to mówią fluorochlorowęglowodory. Zakładam, że mają rację, w
    przeciwieństwie do ciebie.

    > freon jest zastrzezona marka handlowa

    Coś to zmienia w składzie chemicznycm?

    > pojemniki wypelnia sie tym gazem , ktory jest mieszanina najczescie
    > trojchlorofluorometanu , i dwu chlorofluorometanu.;
    > ogolnie sa to halogenki weglowodorow.

    Czyli tak zwane freony, mądralo, mądrzejszy od radia, telewizji i internetu
    razem wziętych.

    > w wielu zastosowaniach zakazany ze wzgledu na zdolnosc rozbijania
    > wiazan molekularnych O3 , pelniacych w atmosferze wazna role filtra
    > UV , ale nie zakazany calkowicie.

    No paczpan. W dezodorantach na przykład zakazany, w chłodnictwie zakazany,
    a jako zastępnik sprężonego powietrza dozwolony?

    > na przyszlosc bede pobieral oplaty za wyjasnienia , niby dlaczego mam
    > was uczyc za darmo?

    Ogłoś od razu bankructwo.