  • Data: 2009-08-25 08:45:16
    Temat: Re: Samodzielne czyszczenie matrycy.
    Od: k...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    jeszcze może moje 3 grosze.
    Do czynienia z czyszczeniem matrycy na mokro miałem raz. Odkurzaczyk
    Green Clean niestety nie wyssał tych zabrudzeń, które były najbardziej
    widoczne. Drugi etap czyli czyszczenie na mokro szpatułkami Green
    Clean też nie trwało tak jak to widać na filamch czyli 20-30 sekund.
    a... ponad 2 godziny. Zabrudzenia na matrycy były gratisem Canona przy
    zakupie sprzetu. Każde czyszczenie szpatułkami powodowało najpierw
    rozmazanie brudu na pół matrycy a potem dopiero powolne mozolne
    scieranie go. Czynność z dusza na ramieniu - jak długo wytrzyma w
    pełni naładowany akumulator.
    Nie twierdzę że Grenn Clean jest zły czy przereklamowany ale uważam że
    nie zawsze trwa to tak szybko i bezproblemowo jak to pokazują na
    filmach.
    Po szczęsliwym usunięciu gratisów Canona kontroluję na bieząco
    zabrudzenia matrycy. U mnie większą skutecznosć przejawiała gruszka
    niż owy odkurzaczyk. Proponuję zaczać od gruszki. U mnie po takich
    dmuchaniach nic nowego w przeciagu miesiąca nie pojawiło sie na
    matrycy. Z czasem jeśli dojrzejesz do samodzielnego czyszczenia
    matrycy na mokro to zainwestuj w firmowe akcesoria - taki wydatek
    jest czasem niższy niż uszkodzenie matrycy.
    Poza tym np Eclypse proponowało do różnych matryc 2 rodzaje swoich
    substancji (żadnej z nich nie traktowało jako uniwersalnej)