    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Date: Mon, 27 Feb 2023 18:37:35 +0000
    <tsi2g8$2r2mh$1@dont-email.me> <tsi45i$n1n$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tstn3d$f0b0$1@dont-email.me> <tsv3u4$d5u$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tsv5di$mh0j$1@dont-email.me> <tsv6ju$d5u$5$Cav@news.chmurka.net>
    <tt0k89$rpk2$1@dont-email.me> <tt1ht3$2t1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tt1qjh$12i1a$1@dont-email.me> <tt1rg3$8ba$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tt3586$17b1v$1@dont-email.me> <tt3802$17i6i$2@dont-email.me>
    <tt5lqa$1isr3$2@dont-email.me> <tt8511$1to0m$1@dont-email.me>
    <tt8bkq$1uh39$1@dont-email.me> <tt8e61$1uojh$1@dont-email.me>
    <ttcf3i$2gvb1$1@dont-email.me> <ttch6q$e1k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <ttf93a$2spap$1@dont-email.me> <ttfae9$12r$1$Cav@news.chmurka.net>
    <ttg1ke$2v3k3$1@dont-email.me> <tthegj$7q2$1$Cav@news.chmurka.net>

    On 27/02/2023 05:19, Cavallino wrote:

    > Wystarczy popatrzeć co i kogo cytujesz.
    > Więc jeśli to ma być alternatywa, to ja podziękuję.

    co cytuję? wrzuciłem jednego linka i napisałem że po prostu był to
    pierwszy link jaki wyświetliło google

    > Czyli kłamcom z internetu?
    > No właśnie - to nie jest alternatywa.

    dlatego kieruję się własnym zdaniem i jestem przeciwko lockdownom,
    maseczkom, programowalnej walucie czy jednemu rządowi światowemu - a
    wszystko powyższe niedawno było teorią spiskową

    > Nie wiem skąd pomysł, że coś zniknęło, nawet dziś.

    nagle nie trzeba o tym mówić, bo jest ciekawszy temat zastępczy, więc
    zniknęło. Równie dobrze mogło się w ogóle nie pojawić i ostatnie 3 lata
    żylibyśmy dokładnie tak jak wcześniej, gdy ten temat nie był
    najważniejszy. Wiem do czego dążysz - wirus nie zniknął, tylko idziemy
    za tym co się sprzedaje. Ja dążę do tego, że koronawirusy to nie nowość
    i gdyby nie 'sprzedaż' przez media nie byłoby pandemii

    > No chyba że ktoś ma na tyle mały mózg, że jeste w stanie przyswajać
    > tylko to, co było w tv w ostatnim tygodniu na pasku.
    > I wydaje mu się, że jak czegoś nie było, to to coś nie istnieje.

    więc ja się stosować do tego nie będę. Jak o czymś trąbią w tv czy srają
    pod siebie bo nowy wariant

    > Media pokazują to co się sprzedaje, więc tv z newsami praktycznie nie
    > oglądam, bo mnie też to wkurza.

    > Myślę że tak, gorzej że mogło się to skończyć wizytą w szpitalu na wiele
    > miesięcy.
    > Oraz zejściem starszego pokolenia z rodziny i ich znajomywch na
    > przeziębienie (a i tak się to skończyło u kilkunastu z nich).

    jakieś strasznie osłabione organizmy macie.. a może niedobory witamin?
    Bo to że witamina D znacznie zmniejsza ryzyko ciężkiego zachorowania to
    też już się przewinęło w jakiś badaniach, ja akurat tą teorię słyszałem,
    a że stwierdziłem że nie zaszkodzi, to brałem dawkę dzienną zalecaną
    kilkadziesiąt lat temu (czyli znacznie wyższą niż dzisiejsza)

    > Nie.
    > Zresztą omikrona też przeszedłem w miarę lekko, podobnie jak
    > wcześniejsze szczepienia.
    > Pytanie czy tak samo by było bez nich....
    >
    > Wolałbym tego nie weryfikować na sobie.

    no i świetnie, nie mam nic przeciwko. Ja (jak i część moich znajomych)
    jednak chciałem to zweryfikować na sobie i wyszło to nam na zdrowie.
    Tak, każdy z nas to przeszedł, ja taki cięższy przebieg miałem... w
    listopadzie 2019, jeszcze przed ogłoszeniem że wypuszczono wirusa w
    wuhan (nie tylko ja, znajomy miał dużo cięższy w tym samym czasie, inny
    znajomy już lżej też wtedy - a mieszkał 2000km dalej..) - więc
    uświadomiliśmy sobie o tym już po fakcie. A może to nie był covid-19 -
    tylko jakie to ma znaczenie, pewnie to co przeszliśmy tak samo zabijało...

    > W sumie dobrze że zrobiono, jeśli mogłoby to skutkować dla nich biletem
    > na tamten świat.

    można było wysłać ostrzeżenie, kto by chciał, ten by się chronił. Ja
    póki co muszę się chronić przed odbieraniem wolności. Wczoraj zakaz
    pracy i szopki z testami identyfikującymi, jutro zakaz wakacji,
    przemieszczania się, zakupów więcej niż miski ryżu itp...

    Lukasz