  • Data: 2023-02-27 06:19:16
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-02-2023 o 17:33, ddddddddddd pisze:

    > nie wiem co ty masz z tymi szurami?

    Wystarczy popatrzeć co i kogo cytujesz.
    Więc jeśli to ma być alternatywa, to ja podziękuję.

    > jak ktoś mówi że jest przeciwko pis
    > to zawsze twierdzisz że popiera platformę? jak mówi że nie jje mięsa, to
    > na pewno żre robaki? Naprawdę jedyną alternatywą w niedowierzanie
    > kłamcom z mediów jest wierzenie komuś innemu,

    Czyli kłamcom z internetu?
    No właśnie - to nie jest alternatywa.

    > wybranemu przez ciebie?
    > Naprawdę nie wydaje ci się dziwne, że wojna na ukrainie nagle 'zniknęła'
    > kowid, gdy jeszcze 2-3 tygodnie wcześniej wieszczono armagdoon, tylko
    > nie było jak podtrzymywać teorii, bo trzeba było wpuścić przez granicę
    > wielu nieszczepionych i nie testowanych?

    Nie wiem skąd pomysł, że coś zniknęło, nawet dziś.
    No chyba że ktoś ma na tyle mały mózg, że jeste w stanie przyswajać
    tylko to, co było w tv w ostatnim tygodniu na pasku.
    I wydaje mu się, że jak czegoś nie było, to to coś nie istnieje.

    Media pokazują to co się sprzedaje, więc tv z newsami praktycznie nie
    oglądam, bo mnie też to wkurza.

    > Naprawdę uważasz, że gdyby nie
    > było mediów to zauważyłbyś że pojawiła się jakaś nowa odmiana
    > koronawirusa,

    Myślę że tak, gorzej że mogło się to skończyć wizytą w szpitalu na wiele
    miesięcy.
    Oraz zejściem starszego pokolenia z rodziny i ich znajomywch na
    przeziębienie (a i tak się to skończyło u kilkunastu z nich).

    > czy może żył byś jak dawniej, bo przecież koronawirusy to
    > nic nowego, a pewnie przynajmniej raz w życiu wcześniej przeszedłeś
    > 'strasznie ciężką grypę',

    Nie.
    Zresztą omikrona też przeszedłem w miarę lekko, podobnie jak
    wcześniejsze szczepienia.
    Pytanie czy tak samo by było bez nich....

    Wolałbym tego nie weryfikować na sobie.

    > tylko nie byłeś świadomy że masz z tego powodu
    > nie odwiedzać rodziców, bo wcześniej nie zrobiono takiej szopki?

    W sumie dobrze że zrobiono, jeśli mogłoby to skutkować dla nich biletem
    na tamten świat.
    Ale przypominam - nie stosowałem się do lockdownu tak jak tylko się dało
    i nie byłem jego zwolennikiem, nadal sądzę, że wyrządził więcej szkód
    niż powinien.
    Ale też daje sobie sprawę że lepszej metody niż jakaś izolacja wtedy nie
    było i tyle.

    Problem w tym, że izolowano wszystkich, a najmniej tych najbardziej
    zagrożonych.