eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySamochody elektryczne przyczyniaja się do zmniejszania ilości spaliniakówRe: Samochody elektryczne przyczyniaja się do zmniejszania ilości spaliniaków
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne przyczyniaja się do zmniejszania ilości
    spaliniaków
    Date: Thu, 22 Oct 2020 22:26:32 +0200
    <5f91af94$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <rmskmp$oa3$2@dont-email.me>
    <e...@g...com>

    W dniu 22.10.2020 o 21:15, WS pisze:

    > zraszacz ~15PLN https://allegrolokalnie.pl/oferta/tryskacz-zraszacz-
    przeciwpozarowy i dziala samoczynnie
    > elektroawor pralki ~10PLN, ale jeszcze zasilania wymaga ;)
    samoczynność - jest zaletą, ale ten zraszacz to chyba wypadł z
    ciężarówki na zakręcie. profesjonalna instalacja jest piekielnie droga.
    w utrzymaniu również.

    > Jak sie chce olac atesty itp to mozna zrobic cos sensownego w miare tanio, ale bez
    wydziwiania ;), natomiast jesli jest to prawnie wymagane to nie ma opcji na skroty...

    tak, ale technika wyprzedza przepisy o lata świetlne. PArę linijek kodu,
    a tesla która poczuje ciepło (40 stopni) o 19stej w październiku w
    warszawie, będzie wiedziała że to pożar i powinna odjechać gdziekolwiek.
    Tylko nie piszczie mi ze "ty byś chciał". nie ja tylko stwierdzam ze
    jest to możliwe. JEszcze raz. gdybym był współwaścicielem, naciągnąłbym
    każdą wspólnotę na wydatek rzędu pół procent możliwych strat, aby
    wykonać nie profesjonalną instalacje. mało tego. wiele wspólnot
    instaluje obowiązkowe czujnik gazu we wszystkich lokalach. żaden z tych
    czujników nie jest atestowany. każdy może w dowolnej chwili zadziałać
    sam, albo w przypadku ulatniania się gazu - nie zadziałać. a jednak
    ludzie się godzą na "wykrywacze" po 4 dychy. I to jest dobry wybór.

    ToMasz