eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySamochody elektryczne przyczyniaja się do zmniejszania ilości spaliniakówRe: Samochody elektryczne przyczyniaja się do zmniejszania ilości spaliniaków
  • Data: 2020-10-23 11:47:43
    Temat: Re: Samochody elektryczne przyczyniaja się do zmniejszania ilości spaliniaków
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, October 23, 2020 at 9:26:59 AM UTC+2, ąćęłńóśźż wrote:
    > Gdyby zamiast styropianu od strony garażu była wełna, byliby bardziej zadowoleni.
    > Drobne pytanie techniczne, czym zamocować tę wełnę do stropu - jakiekolwiek
    tworzywa sztuczne ("talerzyki" itp.) odpadają.

    Mozna kleic plyty z welny tak samo jak styropian (nie sprawdzalem atestow, sa systemy
    na sciany) np. https://allegro.pl/oferta/welna-fasadowa-rockwool-fr
    ontrock-plus-5-cm-50-mm-6692906826

    Ja u siebie w garazu przykleilem resztke plyt welnianych przeznaczonych do ocieplenia
    stropu (od gory) . ~20 lat wisi ;)
    Mozna tez zrobic sufit podwieszany na profilach stalowych + kotwy stalowe (bez kolkow
    z tworzywa) i nad nim dac dowolna welne...