  • Data: 2013-12-17 15:54:29
    Temat: Re: Samochody bez PJ
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-17 15:41, Adam Wysocki pisze:

    > Czyli idąc tym tropem jesteś też za zniesieniem ograniczeń prędkości?
    > Niegłupie (bo kierowca sam wie, ile może jechać), ale społeczeństwo do
    > tego nie dorosło :(

    Tak. Oczywiście. Tudzież PJ w ogóle (umiesz => jeździsz, wdupisz =>
    płacisz), promille i ch.w.c.t.j. Wolność i odpowiedzialność, a nie bydło
    na pokręconym postronku.
    Miałem też koncepcję (trudniej z realizacją), aby kierowcy mogli zbierać
    plusy dodatnie i ujemne. Za odpowiednio duży przyrost lub stan plusów
    dodatnich mieliby prawo przekraczać o określony % ograniczenia prędkości.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.