  • Data: 2013-12-17 22:36:52
    Temat: Re: Samochody bez PJ
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Tue, 17 Dec 2013 22:34:27 +0100 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > Idąc tym tokiem rozumowania, wprowadź poza nakazem kasku i okularów lub
    > innej przysłony na oczy, obowiązek jazdy w oczojebnej kamizelce
    > odblaskowej, specjalnym acz drogim i nie wygodnym kombinezonie oraz
    > "butach motocyklowych".

    chyba jednak masz problemy z logiką.

    > A potem to wszystko załóż na siebie oby
    > podskoczyć do kiosku po fajki.

    do kisoku po fajki to chodzę z buta. Ale jak latam na dwóch kołach to w
    pełnym rynsztunku. Zawsze. Ale to mój wybór. Jak ktoś chce sprawdzić z
    bliska współczynnik tarcia asfaltu o skórę i kości to jego problem.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl