  • Data: 2013-12-17 19:13:39
    Temat: Re: Samochody bez PJ
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-16 14:48, RadoslawF pisze:

    > Brak biegów, zamiast skrzyni wariator jak w skuterze i prędkość
    > zdławiona do 40 lub 45km/h. Miałem okazję się takim wynalazkiem
    > przejechać i poznać cenę nowego, zdecydowanie wolał bym skuter.
    >

    > Pozdrawiam

    Tak prawdę mówiąc to nie mam pojęcia co to jest "wariator" Ten jego
    pojazd zdaje się ma skrzynię - wygląda to jak bezstopniowy automat -
    jeden bieg do przodu, jeden wsteczny.
    Też miałem okazją się przejechać, ale tylko jako pasażer. Spory hałas w
    środku, i nie sposób nie dostrzec nawet pasażerowi braku mocy. Tak,
    słusznie kwalifikuje się ten pojazd w rzędzie skuterów, bo normalne auto
    to już inny typ pojazdu.