  • 1. Data: 2009-06-20 11:20:10
    Temat: Samochodowa ładowarka do KM A200
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Witam.
    Chciałem zapytać, czy macie jakieś doświadczenia z ładowarką samochodową
    Premium Gold do akumulatorów do KoniciMinolty A200 (akku model NP-800)?
    Chętnie kupiłbym oryginalną ładowarkę, ale takiej niestety niet. :-/
    Szczytem wszystkiego byłaby opinia kogoś, kto tę ładowarkę podpinał do
    CharBike-a. ;-)

    --
    Pozdrowienia, | Próżnoś repliki się spodziewał
    Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.

  • 2. Data: 2009-06-20 15:17:45
    Temat: Re: Samochodowa ładowarka do KM A200
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <16p5hcj50sqs3$.dlg@pedaluje.ile.moze>,
    Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com> wrote:

    > Chciałem zapytać, czy macie jakieś doświadczenia z ładowarką samochodową
    > Premium Gold do akumulatorów do KoniciMinolty A200 (akku model NP-800)?
    > Chętnie kupiłbym oryginalną ładowarkę, ale takiej niestety niet. :-/

    Ja kupilem cos podobnego w Elkomie - taka uniwersalna ladowarka (ale do
    NP400).
    Niestety, jak na razie testuje tylko w warunkach domowych...
    Cena (chyba okolo 30zl) i waga - bardzo ok.
    Dziala na 110-220V (zmienny 'w scianie') oraz 6-12V (staly
    'samochodowy')...

    > Szczytem wszystkiego byłaby opinia kogoś, kto tę ładowarkę podpinał do
    > CharBike-a. ;-)

    Do Charbika dopiero sie przymierzam. A on ma wyjscie
    'zapalniczkowo-samochodowe'?

    TA

  • 3. Data: 2009-06-20 16:08:48
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    http://www.allegro.pl/item661446264_e48e42_przetworn
    ica_ultra_plaska_150w_12v.html

    nie lepiej cos takiego?

    i masz all in one łącznie z laptopem w samochodzie......

    --

    Sebastian

  • 4. Data: 2009-06-20 16:34:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h1j1jh$ml9$1@inews.gazeta.pl>, "basti78" <b...@o...pl>
    wrote:

    > http://www.allegro.pl/item661446264_e48e42_przetworn
    ica_ultra_plaska_150w_12v.
    > html
    >
    > nie lepiej cos takiego?
    >
    > i masz all in one łącznie z laptopem w samochodzie......

    E, nie zrozumiales. Niby lepiej do czego?
    Bo kolega kombinuje jak podlaczyc ladowarke do roweru...

    TA

  • 5. Data: 2009-06-20 18:17:52
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał
    > E, nie zrozumiales. Niby lepiej do czego?
    > Bo kolega kombinuje jak podlaczyc ladowarke do roweru...
    >
    > TA

    "łuuuuuuuuuupsssssssssss" ;)

    --

    Sebastian

  • 6. Data: 2009-06-20 21:53:33
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Panie T...@s...in.the.world, prezesie pl.rec.foto.cyfrowa z
    siedzibą w <news:Titus_Atomicus-FA7A7E.17174520062009@news.onet
    .pl> przy
    ul....

    > A on ma wyjscie
    > 'zapalniczkowo-samochodowe'?

    Ma.

  • 7. Data: 2009-06-20 21:54:16
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Panie T...@s...in.the.world, prezesie pl.rec.foto.cyfrowa z
    siedzibą w <news:Titus_Atomicus-30EF88.18342620062009@news.onet
    .pl> przy
    ul....

    ica_ultra_plaska_150w_12v.

    > E, nie zrozumiales. Niby lepiej do czego?
    > Bo kolega kombinuje jak podlaczyc ladowarke do roweru...

    Nie tyle "do roweru" co bardziej uniwersalnie: "do gniazdka zapalniczki".
    Że do roweru to tak. ;-)