    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Samochod z USA?...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <4lqosbvpu9b7$.366shbh9jkuz.dlg@40tude.net>
    <kqbqsj$9tp$1@node2.news.atman.pl>
    <icjb0ou7y1l0$.1ssl8ru3cqove.dlg@40tude.net>
    <kqbvff$de2$1@node1.news.atman.pl>
    <ow56bmokx60q$.117s9r91h0b02$.dlg@40tude.net>
    <51c9e87a$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 26 Jun 2013 18:57:05 +0200

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 20:59:02 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > To akurat nieprawda, o czym dalej...
    > Zdziwiłbyś się - czas pracy na baterii jest kwestią dość ważną
    > i ludzie zwracają na to uwagę. Nie po to się kupuje notebooka, by
    > siedzieć z nim na sznurku. I wbrew temu co twierdziłeś, w zasadzie
    > każdy kto z tego korzysta, doświadcza tego w sposób namacalny.
    > Tyle, że w innych kategoriach to ocenia - starcza na długo, albo
    > zbyt krótko i robi się to upierdliwe.

    No nie wiem - zawsze na zbyt krotko, wiec trzeba miec gniazdko.

    No dobra, slyszalem o takim jednym co chcial eleganckie biuro bez
    kabli i sie wsciekal ze notebooki nie wytrzymuja 8h.

    > W czym?

    W zasadzie we wszystkim. Telewizor kupujesz, LCD jest teraz prawie we
    wszystkich ... i na tym sie podobienstwa koncza.

    > To Ty masz - większość ludzi tak naprawdę nie ma tego problemu.
    > Każdego znajomego/krewnego zamęczasz wtedy pytaniami co kupić,
    > jak się sprawuje jego telefon i co ma?

    A gdzie tam, oni ... sie nie znaja :-)

    > Już pisałem wcześniej, że o polityce, religii i pewnie kilku innych
    > kwestiach raczej się nie dyskutuje.

    A czemu nie ?

    > Można gdzieś pojechać, pogadać,
    > pozwiedzać, wybrać się na koncert, imprezę plenerową itd.
    > Samochód, telefon, telewizor? Z tego się korzysta, a nie tym żyje.

    A potem przychodzi taki moment ze trzeba kupic nowy i jest problem :-)

    > Nie dryfuj - ciągłe dyskusje o greponiu gzipów są męczące dla wielu
    > osób. Możesz sobie o tym z kolegą pogadać na piwie, ale nie np. na
    > spotkaniu znajomych/przyjaciół itd.

    na grep zna sie waskie grono, moze byc meczace dla innych.
    Z samochodow korzystaja wszyscy :-)

    > W jakim celu? O tym to ja mogę pogadać z człowiekiem, który
    > uczciwie powie co i jak i wiem jak jeździ.

    Skoro znajomy, to conieco wiem jak jezdzi.

    > Nie, nie zgadzamy się, ponieważ zupełnie nie na tej płaszczyźnie
    > wymiana zdań występuje. Zupełnie jakbym gadał z pewnym znajomym
    > - ja rozmawiam z innym o tym, że szukam zadbanego Xedos-a 6 (ten
    > znajomy gdzieś wynalazł piękną Preludę w najsilniejszej wersji
    > i wie o czym gadamy), a ten mi pierniczy, że nie warto, że nie
    > pasują części od 626, że drogo itd.

    No i o to chodzi - AL chce komus podarowac piekny samochod, a ja mu
    tlumacze ze to niekoniecznie cenny podarek, jak sie okaze ze
    obdarowany najpierw musi slono zaplacic, potem go urzedy przeczolgaja,
    potem wyjdzie ze pali jak smok, a na koniec ze czesci od 626 nie
    pasuja :-)

    > No i jaki sens pytania? Lepiej było zapytać jak droga minęła.

    Sie nie spytasz, to sie nie dowiesz :-)

    > Na żartobliwą dyskusję w pewnym gronie tak, ale ma się to nijak do
    > pytań 'ile pali' i ile można zaoszczędzić...

    Czemu nie. Ale w gronie osob ktore to notuja.

    J.