  • Data: 2013-06-24 16:44:22
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Jun 2013 15:58:33 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ciekawe czy Ci tez nadal uwazaja za idiote
    >http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/swiat,27
    /potezny-karambol-we-mgle-75-zniszczonych-aut,81945,
    1,0.html

    >No ale tu jest europa, tu trzeba miec tylna lampe przeciwmglowa, tu
    >trzeba swiecic swiatlami w dzien, za to mozna jezdzic szybciej niz
    >55mph :-P

    Za to wypadkow jakby mniej niz w Polsce

    A.L.

    P.S. Poza tym, na autostradach na ogol mozna 65 mph, gdzieniegdzie 75
    a jeszcze gdzie indziej 80

    Wiecej szczegolow tutaj

    http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_the_Uni
    ted_States

    P.S. Mam sasaida - "state trooper". Pokazalem mu na jakims polskim
    forum zdjecia rozbitych samochodow. Byl wstrzasniety. "Jak ci ludzie
    jezdza?" pytal zdumiony "I jak szybko?"... Zeznal ze pzrez 25 lat
    ogladania wypadkow nie widzial czegos podobnego

    No i wlasnie...